Lectură de 2 minute

12 Oct 2020 - Știri și Noutăți

Lidl își extinde rețeaua din România cu un nou magazin în Brașov

Andra Imbrea

Lidl continuă investițiile pe piața locală prin inaugurarea unui nou magazin în orașul Brașov, pe data de 15 octombrie. Noua unitate este situată pe Bulevardul Griviței, Nr. 2E și dispune de o stație de încărcare pentru automobilele electrice.

Noul magazin Lidl din Brașov are o suprafață de vânzare de 1.300 m² și dispune de peste 120 de locuri de parcare, precum și de o stație de încarcare pentru automobilele electrice, unde se vor putea alimenta câte două mașini simultan. Odată cu deschiderea magazinului, se vor crea 25 de noi locuri de muncă.

Fii alături de noi la retailArena 2020 - RetailAboveCorona: Retailing in times of crisis pe 27 și 28 octombrie pentru a afla ultimele trenduri din industria de retail și eCommerce. Te poți înscrie gratuit AICI. 

Orarul de funcționare a magazinului va fi de luni până sâmbătă, între 7:30 și 22:00, iar duminica între 8:00 și 20:00.

Lidl optimizează constant formatul magazinelor, astfel încât să aibă un impact cât mai redus asupra mediului, dar și să ofere o experiență de cumpărături cât mai bună. Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor şi în conformitate cu normele de protecție a mediului, noul magazin Lidl din Brașov dispune de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență, sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de ventilație ori stația de încărcare pentru automobile electrice.

Citeste si:
Retrospectivă retail & FCMG: care au fost cele mai importante evenimente și lansări care au marcat anul

Pe baza recomandărilor oficiale ale autorităților, Lidl face o serie de recomandări pentru clienți, publicate atât online, cât și în incinta magazinelor. Printre cele mai importante recomandări se numără plata cu cardul bancar, evitarea zonelor aglomerate, atingerea doar a fructelor și legumelor pe care doresc să le cumpere și păstrarea distanței recomandate față de alte persoane. Pentru a-i ajuta pe clienții care stau la coadă să păstreze distanța recomandată față de cei din jurul lor, și în noul magazin din Brașov se găsesc indicatoare pe podea în zona caselor de marcat.

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ 10.800 de magazine și peste 160 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial. 

În prezent, Lidl are aproximativ 287.000 de angajați, dintre care peste 8.000 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 275 de magazine și 5 centre logistice. 

Citeste si:
Coletăria.ro va investi 2 mil. de euro pentru dezvoltarea afacerii și vizează deschiderea a două noi depozite
Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Lidl își extinde rețeaua din România cu un nou magazin în Brașov