Lectură de 3 minute

09 Jun 2020 - Știri și Noutăți

Lidl își extinde rețeaua din România cu două noi magazine, unul în Timișoara și unul în București

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Lidl continuă investițiile în România prin inaugurarea a două noi magazine pe data de 11 iunie, unul în București și unul în Timișoara, creând astfel în total peste 50 de noi locuri de muncă, potrivit unui comunicat de presă. 

Noul magazin Lidl din București se află pe Bulevardul Theodor Pallady, Nr. 51, iar cel din Timișoara este situat pe Calea Circumvalațiunii, Nr. 4. Fiecare magazin are o suprafață de vânzare de peste 1.300 m² și peste 120 de locuri de parcare. În magazinul din București vor lucra peste 20 de angajați, iar în cel din Timișoara, 30.

Orarul de funcționare al celor două magazine va fi de luni până sâmbătă, între 7:00 și 22:00, iar duminica între 8:00 și 20:00.

Noile magazine Lidl din București și Timișoara dispun de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență, sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de ventilație.

În plus, magazinul din București dispune de un acoperiș verde cu o suprafață de peste 800 m2, fiind cel de-al unsprezecelea astfel de magazin din portofoliul Lidl din România.

În noile magazine se vor aplica măsurile împotriva răspândirii virusului SARS-CoV-2 luate de retailer în rețeaua din România. Printre acestea se numără:

  • montarea unor panouri transparente de protecție la casele de marcat,
  • limitarea numărului de clienți care pot intra în același timp în magazin,
  • montarea de dozatoare cu soluție dezinfectantă pentru clienți și dezinfectarea constantă a zonelor intens tranzitate și obiectelor expuse (exemplu: toaletele, intrările și ieșirile, vitrinele frigorifice, cărucioarele și coșurile de cumpărături, benzile și POS-urile de la casele de marcat etc.).

Recomandările Lidl pentru clienți

În plus, pe baza recomandărilor oficiale ale autorităților, Lidl face o serie de recomandări pentru clienți, publicate atât online, cât și în incinta magazinelor. Printre cele mai importante recomandări se numără:

  • plata cu cardul bancar,
  • evitarea zonelor aglomerate,
  • atingerea doar a fructelor și legumelor pe care doresc să le cumpere
  • păstrarea distanței recomandate față de alte persoane.
  • Pentru a-i ajuta pe clienții care stau la coadă să păstreze distanța recomandată față de cei din jurul lor, și în noile magazine Lidl din Craiova și Bragadiru se găsesc indicatoare pe podea în zona caselor de marcat. În același timp, pentru a limita răspândirea virusului SARS-CoV-2, Lidl face apel la solidaritatea clienților pentru a respecta la rândul lor atât recomandările autorităților, cât și măsurile individuale de prevenție în timpul cumpărăturilor.

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ 10.800 de magazine și peste 160 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial. În prezent, Lidl are aproximativ 287.000 de angajați, dintre care peste 7.500 în România, unde retailer-ul german are deschise 270 de magazine și 5 centre logistice.

Citeste si:
Lidl inaugurează un nou magazin. Retailerul a creat 25 de noi locuri de muncă odată cu deschiderea unitătii
Lidl inaugurează un nou magazin. Retailerul a creat 25 de noi locuri de muncă odată cu deschiderea unitătii

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Lidl își extinde rețeaua din România cu două noi magazine, unul în Timișoara și unul în București