Lectură de 3 minute

19 Mai 2020 - Știri și Noutăți

Lidl își extinde rețeaua din România cu două magazine noi, ajungând la 270 de unități

Anca Olteanu

Lidl inaugurează două noi magazine pe data de 21 mai: unul în orașul Craiova, județul Dolj și celălalt în orașul Bragadiru, județul Ilfov și ajunge, astfel, la 270 de unități în România, potrivit unui comunicat de presă. 
 

Fiecare magazin are o suprafață de vânzare de peste 1.300 m², iar în fiecare dintre acestea vor lucra peste 20 de angajați. 

Unitatea din Craiova se află pe Strada Brestei, Nr. 185 și pune la dispoziția clienților aproximativ 100 de locuri de parcare, iar cea din Bragadiru este situată pe Șoseaua Alexandriei, Nr. 132-134 și oferă peste 120 de locuri de parcare. În plus, parcarea magazinului din Bragadiru este dotată cu o stație de încărcare electrică, unde se vor putea încărca două mașini simultan.

Orarul de funcționare pentru fiecare magazin va fi următorul: de luni până sâmbătă, între 7:00 și 22:00, iar duminica între 8:00 și 20:00. 

Noile magazine Lidl din Craiova și Bragadiru dispun de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență, sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de ventilație, ori stația de încărcare pentru automobile electrice. 

Citeste si:
Lidl deschide un nou magazin în Arad, unde angajează 20 de persoane

Măsuri de limitare a răspândirii Coronavirusului

În noile magazine din Craiova și Bragadiru se vor aplica măsurile împotriva răspândirii virusului SARS-CoV-2 luate de retailer în rețeaua din România:

  • montarea unor panouri transparente de protecție la casele de marcat
  • limitarea numărului de clienți care pot intra în același timp în magazin
  • montarea de dispensere cu soluție dezinfectantă pentru clienți și dezinfectarea constantă a zonelor intens tranzitate și obiectelor expuse (exemplu: toaletele, intrările și ieșirile, vitrinele frigorifice, cărucioarele și coșurile de cumpărături, benzile și POS-urile de la casele de marcat etc.). 

În plus, pe baza recomandărilor oficiale ale autorităților, Lidl face o serie de recomandări pentru clienți, publicate atât online, cât și în incinta magazinelor, precum:

  • plata cu cardul bancar
  • evitarea zonelor aglomerate
  • atingerea doar a fructelor și legumelor pe care doresc să le cumpere
  • păstrarea distanței recomandate față de alte persoane. Pentru a-i ajuta pe clienții care stau la coadă să păstreze distanța recomandată față de cei din jurul lor, și în noile magazine Lidl din Năvodari și Moșnița Nouă se găsesc indicatoare pe podea în zona caselor de marcat. 

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ 10.800 de magazine și peste 160 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial. În prezent, Lidl are aproximativ 287.000 de angajați, dintre care peste 7.500 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 260 de magazine și 5 centre logistice.   
 

 

Citeste si:
Dedeman a început lucrările la magazinul din Călărași, unde va angaja 130 de persoane

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Lidl își extinde rețeaua din România cu două magazine noi, ajungând la 270 de unități