Lectură de 2 minute

03 Mar 2020 - Știri și Noutăți

Lidl introduce in magazine saculeti reutilizabili

Ca masura pentru reducerea consumului de plastic, Lidl introduce in toate magazinele din tara saculetii reutilizabili pentru cantarirea si transportul fructelor si legumelor din Piata Lidl. Saculetii se gasesc la raionul de fructe si legume si se comercializeaza intr-un pachet cu 2 bucati, la pretul de 4,99 lei. 

Mai mult, pentru a incuraja romanii sa actioneze intr-un mod responsabil fata de mediu, pentru fiecare punga de unica folosinta biodegradabila pe care clientii aleg sa nu o foloseasca, Lidl doneaza 0,10 lei catre proiectul „Cu Apele Curate” al organizatiei MaiMultVerde, care isi propune sa curete apele Dunarii de plastic.

Compania actioneaza in linie cu strategia REset Plastic a grupului Schwarz, ce isi propune sa diminueze cantitatea de plastic folosita de companie cu cel putin 20%, pana in 2025 si sa inchida ciclurile de reciclare.

De altfel, in 2019, Lidl a scos complet de la vanzare produsele de plastic de unica folosinta, precum tacamuri, farfurii si pahare. Prin aceasta masura, compania estimeaza ca, anual, nu mai sunt puse pe piata din Romania 63 de tone de plastic virgin. Totodata, prin scoaterea de la vanzare in anul 2018 a sacoselor de unica folosinta, din plastic conventional, compania estimeaza ca, anual, sunt economisite 535 de tone de plastic.
 
 
Ne dorim sa contribuim la un viitor mai bun, nu doar prin optimizarea proceselor de business, ci si prin indrumarea clientilor catre alegeri mai responsabile si prietenoase cu mediul. Am introdus in toate magazinele Lidl saculetii reutilizabili pentru fructe si legume, in speranta ca acest lucru va incuraja clientii sa nu mai foloseasca pungile de unica folosinta si intelegand ca, atat comportamentul nostru, ca retailer, cat si al lor, al clientilor, vor avea un impact real de reducere a productiei si consumului de plastic. In plus, pentru fiecare punga de unica folosinta pe care clientii aleg sa nu o foloseasca, Lidl va dona 0,10 lei unui program care implementeaza masuri de curatare a Dunarii de plastic”, a transmis Cristina Hanganu, Director de Comunicare si CSR Lidl Romania.
 
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central in Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piata de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent in 30 de tari din intreaga lume si in prezent opereaza in jur de 10.500 de magazine si mai mult de 150 de centre in 29 de tari la nivel mondial.
Lidl este un smart discounter care le ofera clientilor produse la cel mai bun raport calitate-pret. Operatiunile din magazine, din depozitele logistice si din sediile centrale respecta promisiunea facuta clientilor, aceea de a le oferi prospetime zilnica. In ceea ce priveste procesele standardizate, design-ul si structura sunt asigurate de catre concernul Lidl, din sediul central de la Neckarsulm.