Noul magazin Lidl din Năvodari este situat pe Str. D10, Nr. 1, iar cel din localitatea Moșnița Nouă se află pe Str. Ștefana, Nr. 1.
Fiecare dintre cele două unități are o suprafață de vânzare de peste 1.300 m² È™i aproximativ 120 de locuri de parcare. În parcările celor două magazine se va afla câte o staÈ›ie de încărcare pentru automobilele electrice, unde vor putea fi încărcate două maÈ™ini simultan. În plus, majoritatea locurilor din parcarea magazinului din Năvodari sunt echipate cu parasolare.
Noile magazine Lidl din Năvodari È™i MoÈ™niÈ›a Nouă dispun de soluÈ›ii È™i tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență, sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalaÈ›iile de ventilaÈ›ie È™i staÈ›ia de încărcare pentru automobile electrice.
„În plus, magazinul din Năvodari dispune de un acoperiÈ™ verde cu o suprafață de peste 1.600 m2, fiind cel de-al zecelea astfel de magazin din portofoliul Lidl din România. AcoperiÈ™ul verde oferă o multitudine de beneficii ce È›in de protecÈ›ia mediului înconjurător. Acesta contribuie în primul rând la eficienÈ›a energetică a clădirii, prin menÈ›inerea unei temperaturi constante pe parcursul întregului an. În acelaÈ™i timp, vegetaÈ›ia amplasată pe acoperiÈ™ are rolul de a filtra în mod natural apa pluvială, datorită multiplelor straturi componente, È™i de a reduce în acelaÈ™i timp cantitatea de apă deversată în sistemele de canalizare”, se arată în comunicat.
Măsuri de limitare a răspândirii Coronavirusului
În magazinele din Năvodari È™i MoÈ™niÈ›a Nouă se vor aplica măsurile împotriva răspândirii virusului SARS-CoV-2 luate de retailer în reÈ›eaua din România:
- montarea unor panouri transparente de protecție la casele de marcat
- limitarea numărului de clienÈ›i care pot intra în acelaÈ™i timp în magazin
- montarea de dispensere cu soluție dezinfectantă pentru clienți și dezinfectarea constantă a zonelor intens tranzitate și obiectelor expuse (exemplu: toaletele, intrările și ieșirile, vitrinele frigorifice, cărucioarele și coșurile de cumpărături, benzile și POS-urile de la casele de marcat etc.).
În plus, pe baza recomandărilor oficiale ale autorităților, Lidl face o serie de recomandări pentru clienÈ›i, publicate atât online, cât È™i în incinta magazinelor, precum:
- plata cu cardul bancar
- evitarea zonelor aglomerate
- atingerea doar a fructelor și legumelor pe care doresc să le cumpere
- păstrarea distanÈ›ei recomandate față de alte persoane. Pentru a-i ajuta pe clienÈ›ii care stau la coadă să păstreze distanÈ›a recomandată față de cei din jurul lor, È™i în noile magazine Lidl din Năvodari È™i MoÈ™niÈ›a Nouă se găsesc indicatoare pe podea în zona caselor de marcat.
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de pe piaÈ›a de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume È™i în prezent operează aproximativ 10.800 de magazine È™i peste 160 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial. În prezent, Lidl are aproximativ 287.000 de angajaÈ›i, dintre care peste 7.500 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 260 de magazine È™i 5 centre logistice.