Lectură de un minut

15 Jul 2021 - Știri și Noutăți

Levi's a înregistrat vânzări de 1,8 miliarde de dolari în al doilea trimestru al acestui an

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Levi's a înregistrat vânzări de 1,28 miliarde de dolari (1,1 miliarde de euro) în cele trei luni până la 30 mai, dar cu 3% mai mici comparativ cu ​​aceeași perioadă din 2019. Analiștii se așteptau la vânzări de aproximativ 1,21 miliarde de dolari (un miliard de euro), scrie Retail Detail.

Profitul a fost, de asemenea, considerabil mai mare decât au prognozat analiștii. Vânzările în SUA și China au depășit chiar și nivelul din 2019, dar în Europa creșterea a apărut ca urmare a închiderii continue a magazinelor în timpul pandemiei. Aproximativ o treime din magazinele europene și 17% din locațiile globale au rămas închise în acest trimestru. În prezent, 92% din rețeaua globală de magazine s-a redeschis.

În ultimele luni, pantalonii strâmți s-au demodat, iar cumpărătorii optează în masă pentru blugi largi și evazați. Mulți consumatori simt nevoia să-și reîmprospăteze complet garderoba, menționează retailerul de modă.

„Vedem dovezi bune ale noului ciclu de denim condus de ajustările mai largi și mai largi. [...] Acest lucru ne oferă mult optimism în a doua jumătate a acestui an", a declarat CEO-ul Levi's, Chip Bergh.

Producătorul american de haine a mai spus că și-a consolidat activitatea de comerț investind în relații cu parteneri cheie, cum ar fi Nordstrom, și ieșind din magazine care sunt sinonime cu reducerile de preț. Vânzările au crescut cu 167% în trimestrul anterior, comparativ cu anul precedent.

Pentru a doua jumătate a anului, Levi's se așteaptă ca vânzările să crească de la 28% la 29% comparativ cu anul trecut și de la 4% la 5% începând cu 2019. Compania nu a dat estimări specifice pentru întregul an, dar a spus că vânzările ar trebui să fie aproape de nivelul din 2019.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Levi's a înregistrat vânzări de 1,8 miliarde de dolari în al doilea trimestru al acestui an