Cea mai mare investiție, în valoare de 750.000 de euro, a fost alocată deschiderii celui mai mare showroom de optică din Europa Centrală și de Est, în București, a cărui suprafață depășește 1.000 mp. Lensa a deschis în 2021 alte șapte magazine și în Galați, Pitești, Ploiești, Sibiu, Târgu Mureș, Arad și Oradea.
„Anul trecut am inaugurat opt unități, dublu față de cele deschise în 2020. Prin urmare, a fost și anul cu cele mai mari investiții în expansiune. Avem în plan pentru anul acesta deschiderea a cel puțin opt magazine noi și vânzări de minimum 19 milioane de euro”, a declarat Daniel Crăciun, CEO și fondator Lensa.
Segmentul care a generat cea mai importantă creștere în vânzări a fost cel al ochelarilor de vedere, susținut și de serviciul de consultații gratuite pus la dispoziție de către companie clienților săi. Pe locul al doilea s-au poziționat ochelarii de soare, iar pe locul al treilea lentilele de contact.
În 2021, Lensa a depășit 330.000 de comenzi în magazinele din țară și pe Lensa.ro și a oferit peste 220.000 de consultații optometrice gratuite.
Lensa.ro este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun, având peste 200.000 de comenzi anual. În prezent, compania deține 21 de showroomuri în marile orașe din țară, precum București, Cluj, Timișoara, Iași, Constanța, Craiova, Brașov, Galați, Pitești, Ploiești, Sibiu, Târgu Mureș, Arad, Oradea, Bacău, Brăila, Buzău, Suceava și un magazin online.