Noua unitate Lensa va fi dedicata exclusiv brand-ului propriu Polarizen, brand lansat in 2017. Acesta include modele de ochelari de soare si rame pentru ochelari de vedere.
Pretul mediu de vanzare este de 30 de euro, iar magazinul din Cluj-Napoca prezinta peste 450 de produse, expuse intr-un spatiu de 87 metri patrati. Pana la finalul anului, antreprenorii din spatele brandului Lensa estimeaza vanzari de peste 100.000 euro pentru magazinul Polarizen.
“Clujul este orasul care aduce cei mai multi clienti pentru Lensa, dupa Bucuresti, astfel ca deschiderea magazinului aici a fost un pas natural. Am mers pe aceasta formula de monobrand pentru ca noi credem cu tarie in dezvoltarea acestui concept in Romania si suntem siguri ca romanii apreciaza mixul dintre calitatea si design-ul produselor Polarizen. Showroom-ul din Cluj-Napoca este doar prima etapa, pentru ca in urmatoarele 12 luni planuim sa deschidem showroom-uri si in Timisoara, Iasi, Constanta si Brasov.”, spune Daniel Craciun, CEO Lensa.