Retailerul român de optică, Lensa, și-a extins începând de astăzi activitatea și în Republica Moldova. Primul showroom Lensa s-a deschis la Chișinău, în urma unei investiții de aproximativ 140.000 de euro.
Noul showroom din Chișinău este al 57-lea magazin din rețeaua retailerului de optică. Acesta dispune de o suprafață de vânzare de 160 mp și este dotat cu două cabinete optometrice în care clienții pot beneficia de consultații gratuite.
La aniversarea a 10 ani de existență pe piața din România am hotărât că este un moment potrivit să ducem povestea Lensa și dincolo de granițele țării.
Daniel Crăciun, CEO și fondator Lensa
În România, în primul trimestru din 2023, Lensa a deschis 9 magazine în Sibiu, București (2), Râmnicu Vâlcea, Slatina, Craiova, Ploiești, Sfântu Gheorghe și Bârlad, depășind planurile inițiale de expansiune.
Investiția totală în extinderea rețelei de magazine în perioada ianuarie - aprilie 2023 s-a ridicat la puțin peste 1 milion de euro, iar numărul de angajați a crescut la 500 persoane la finalul lunii aprilie 2023.
Lensa.ro este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun, care după 10 ani de existență s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piața de optică din România. În prezent, compania deține 56 de showroomuri în 30 de orașe din țară: București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Constanța, Craiova, Brașov, Galați, Pitești, Ploiești, Sibiu, Târgu Mureș, Arad, Oradea, Bacău, Brăila, Buzău, Suceava, Târgoviște, Baia Mare, Râmnicu Vâlcea, Balotești, Slatina, Sfântu Gheorghe, Bârlad, Satu Mare, Turnu Severin, Voluntari, Zalău, Roman și un magazin în Chișinău, Republica Moldova.