De la anunțul strategiei AI în octombrie 2023, în cadrul evenimentului său anual Tech World, Lenovo a lansat primul val de PC-uri AI, precum și capabilități AI care acoperă alte dispozitive inteligente, infrastructura inteligentă și soluțiile și serviciile inteligente. Grupul se așteaptă ca AI PC-ul - care este definit ca un dispozitiv prevăzut cu un agent personal AI care se bazează pe interacțiuni naturale, cu un sistem de calcul eterogen, cu o bază de cunoștințe cu caracter personal, conectat la un ecosistem deschis de aplicații AI și cu măsuri de protecție a confidențialității și securității - să evolueze de la poziția premium actuală la o poziție mainstream în următorii trei ani, determinând un nou ciclu de împrospătare a industriei.
De asemenea, inteligența artificială hibridă generează o cerere mai mare de infrastructură AI, iar clienții cer din ce în ce mai mult soluții și servicii AI personalizate, în special consultanță, proiectare, implementare și mentenanță în domeniul AI.
Datorită angajamentului și investițiilor continue în inovație, care se axează pe tehnologiile sale de bază în materie de inteligență artificială și computing, Lenovo își poate materializa viziunea "Smarter AI for All" și menține avansul în era AI. În ultimul an fiscal, Grupul a înregistrat un procentaj record atât pentru numărul de angajați din domeniul cercetării și dezvoltării, de 26,2%, cât și pentru raportul dintre cheltuielile R&D și venituri care a fost de 3,6%.
Consiliul de administrație al Lenovo a anunțat un dividend final de 3,8 cenți US sau 30,0 cenți HK pe acțiune pentru anul fiscal încheiat la 31 martie 2024.
Lenovo este o putere tehnologică globală cu venituri de 57 de miliarde de dolari US, clasată pe locul 217 în topul Fortune Global 500, și care deservește zilnic milioane de clienți din 180 de piețe.