În ciuda faptului că magazinele fizice au fost închise, vânzarea de produse ale brandului de jucării Lego a fost una importantă, notează Retail Gazette.
Mai exact este vorba despre o cerere crescută pentru că în timpul pandemiei, când multe familii erau izolate acasă au ales să cumpere cadouri jucării Lego copiilor. În plus, mulți adulți au ales să facă astfel de achiziții pentru ei înșiși.
Având în vedere succesul, firma danează plănuiește să deschidă încă 120 de locații noi, în plus față de cele 612 deja existene pe plan mondial.
De altfel, reprezentanții companiei au declarat că încă din primele zile de după deschiderea unităților din centrele comerciale s-au format cozi la intrarea în magazine.
În ciuda închiderii temporare ca urmare a pandemiei COVID-19, Lego a raportat o creștere de vânzări de până la 10% în cele mai mari piețe financare, respectiv în Europa de Est, Asia Pacific, America și China (planul este ca doar aici să fie deschise 80 de magazine).
Retailerul a punctat și că numărul vizitatorilor de pe paginile magazinului online a fost dublat pentru aceeași perioadă.
CTP a finalizat structura celui mai nou parc industrial, CTP Arad West, cu peste 40% din spații preînchiriate
