Lectură de un minut

08 Sep 2020 - Știri și Noutăți

Lego deschide încă 20 de magazine, ca urmare a cererii pentru jucării

Angela Alexandru

Abonează-te pe  

Retailerul de jucării Lego are în planuri inaugurarea a 120 de noi unități pe plan global, după ce a înregistrat venituri de 2 miliarde de euro doar în prima jumătate a anului. Creșterea financiară este pusă pe seama pandemiei, când familiile izolate acasă au ales să facă diverse achiziții din portofoliul Lego.

În ciuda faptului că magazinele fizice au fost închise, vânzarea de produse ale brandului de jucării Lego a fost una importantă, notează Retail Gazette.

Mai exact este vorba despre o cerere crescută pentru că în timpul pandemiei, când multe familii erau izolate acasă au ales să cumpere cadouri jucării Lego copiilor. În plus, mulți adulți au ales să facă astfel de achiziții pentru ei înșiși.

Având în vedere succesul, firma danează plănuiește să deschidă încă 120 de locații noi, în plus față de cele 612 deja existene pe plan mondial.

De altfel, reprezentanții companiei au declarat că încă din primele zile de după deschiderea unităților din centrele comerciale s-au format cozi la intrarea în magazine.

În ciuda închiderii temporare ca urmare a pandemiei COVID-19, Lego a raportat o creștere de vânzări de până la 10% în cele mai mari piețe financare, respectiv în Europa de Est, Asia Pacific, America și China (planul este ca doar aici să fie deschise 80 de magazine).

Retailerul a punctat și că numărul vizitatorilor de pe paginile magazinului online a fost dublat pentru aceeași perioadă.

Citeste si:
DEICHMANN vinde pentru prima dată în România peste patru milioane de perechi de pantofi
DEICHMANN vinde pentru prima dată în România peste patru milioane de perechi de pantofi

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Lego deschide încă 20 de magazine, ca urmare a cererii pentru jucării