Lectură de 2 minute

31 Jul 2023 - Știri și Noutăți

LaDoiPași a lansat aplicația mobilă. Ce beneficii au clienții

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Rețeaua de magazine de proximitate, LaDoiPași, a lansat aplicația LaDoiPași prin intermediul căreia clienții au acces facil, pe telefon, la informații despre ofertele lunare, campaniile organizate în magazinele LaDoiPași, dar și la o serie de oferte ce pot fi activate exclusiv în platformă. 

Sursa foto: La Doi Pași

Aplicația oferă o serie de avantaje clienților din magazinele LaDoiPași, printre care:

  • rapiditatea accesării ofertelor curente și a cupoanelor cu oferte exclusive. Clienții LaDoiPași pot vedea direct în telefon catalogul cu ofertele lunare, dar se pot bucura și de o serie de oferte cu preț special, care pot fi activate doar în aplicație.
  • posibilitatea de a localiza cele mai apropiate magazine LaDoiPași. Cu ajutorul aplicației, clienții pot alege traseul către cel mai apropiat magazin, pe care apoi îl pot marca drept magazinul favorit, pentru a ușura experiența de shopping.
  • informații despre programul de funcționare și adresele magazinelor;
  • sugestii pentru rețete ușor de preparat acasă, sfaturi utile pentru casă și grădină;
  • notificări despre cele mai recente oferte, cupoane și cataloage. Pentru a se bucura de beneficiile aplicației în timp real, utilizatorii care și-au dat acordul primesc notificări imediat ce sunt încărcate în aplicație noi oferte, cupoane sau cataloage.

Pentru a beneficia de aceste avantaje, clienții trebuie să descarce gratuit aplicația LaDoiPași din Google Play sau App Store, folosind pentru căutare cuvintele cheie “LaDoiPași”, să își creeze un cont și să selecteze magazinul LaDoiPași cel mai ușor accesibil, în care preferă să facă cumpărături.

Conceptul LaDoiPași a fost lansat pe piața locală în 2012 și dezvoltat în regim de franciză de METRO România, pentru a susține antreprenorii locali să își dezvolte afaceri în comunitățile în care trăiesc. În prezent, rețeaua numără peste 2.000 de magazine răspândite uniform, pe întreg teritoriul României. Atingerea bornei de 2000 de magazine LaDoiPași la începutul acestui an a fost sărbătorită în luna iunie alături de antreprenorii din comunitatea LaDoiPași, în cadrul evenimentului Conferința Natională de Retail LaDoiPași 2000 care a reunit peste 3000 de participanți sub motto-ul ”Viitorul este LaDoiPași”.

METRO este o companie internațională de top cu sortimente alimentare și nealimentare, specializată în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor și cateringului (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. În întreaga lume, METRO are aproximativ 17 milioane de clienți care pot alege dacă să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să-și ridice achizițiile de la magazin sau să le livreze. Compania operează în peste 30 de țări și are peste 95.000 de angajați în întreaga lume. În anul financiar 2020/21, METRO a generat vânzări de 24,8 miliarde EUR.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  LaDoiPași a lansat aplicația mobilă. Ce beneficii au clienții