Lectură de 2 minute

31 Mar 2021 - Știri și Noutăți

LaDoiPași a ajuns la peste 1470 de magazine în toată țara și vrea 2.000 de magazine până în 2023

Andra Imbrea

Rețeaua de francize LaDoiPași, dezvoltată de METRO Cash&Carry, a continuat să se extindă într-un ritm alert, în ciuda contextului economic dificil cauzat de pandemia Covid 19. Astfel, anul trecut a reușit să atragă sub brandul LaDoiPași un total de 360 de noi antreprenori independenți, și numără în prezent peste 1470 de unități LaDoiPași în toată țara.

Rețeaua de francize LaDoiPași a ajuns la finalul anului trecut la un total de 1400 de magazine și confirmă obiectivul de 2000 de magazine de proximitate care operează sub umbrela francizei LaDoiPași, până în anul 2023.

“2020 a fost un an incredibil de greu pentru toată lumea, a fost un an de sacrificiu pentru multe sectoare ale economiei locale. Noi am continuat să fim aproape de partenerii noștri din franciza LaDoiPasi, să găsim soluții pentru a trece cu bine împreună prin această perioadă, având în vedere responsabiliatea comună de a deservi comunitățile din care facem parte. Am deschis un număr record de magazine în plină pandemie, iar acest lucru nu ar fi fost posibil fără încrederea antreprenorilor din rețea și fără colaborarea continuă cu echipa de Retail, condusă de Irinel Popescu, Directorul de Retail al METRO Cash & Carry. Rezultatele senzaționale din acest an merită sărbătorite și împărtășite, căci ele clădesc fundația dezvoltării rețelei în viitor și a atingerii ambițiilor  comune”, a declarat Adrian Ariciu, Director General METRO Cash & Carry România.

Franciza LaDoiPași are acoperire la nivel național, cu 38% din magazinele poziționate în sudul țării, 35% în nord, respectiv 27% în vest, METRO Cash & Carry România urmărind expansiunea în comunitățile din întreaga țară,  atât urban cât și rural.

„LaDoiPași este unul dintre cei mai importanți piloni de creștere pentru METRO Romania, așa că vom continua să investim ca și până acum în soluții care să susțină succesul partenerilor noștri din franciză. Vrem să opereze un business riguros, eficient, cu o sortimentație potrivită nevoilor din comunitate, oferind consumatorilor finali o cat mai plăcută experiență de cumpărare. Vom continua să ne diferențiem pe piața locală, să dezvoltăm servicii și produse dedicate antreprenorilor LaDoiPași – inclusiv marca proprie LaDoiPași, care se regăsește exclusiv în magazinele lor – pentru a ne asigura că au o afacere competitivă și clienți mulțumiți”, a declarat Irinel Popescu, Director Retail METRO Cash&Carry România.

Citeste si:
Daniel Gross, CEO Penny România: Oamenii veneau mai rar în magazine și cumpărau mai mult. Vedem acum întoarcerea. Ne întoarcem încet la normal

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  LaDoiPași a ajuns la peste 1470 de magazine în toată țara și vrea 2.000 de magazine până în 2023