Tranzacția este supusă normelor de reglementare, inclusiv aprobarării controlului de fuziune și se așteaptă să fie încheiată în a doua jumătate a anului 2021, a precizat compania, citată de Esm Magazine.
Assan Foods, retailerul alimentar cu o varietate de sosuri, operează în mai multe unități de producție locale din Balikesir și Izmir. Gigantul Kraft Heinz își va consolida afacerea din retail atât în Europa, cât și în Orientul Mijlociu și în Africa.
,,Noi credem că Assan Foods este o organizație de performanță înaltă care aduce cea mai bună inovație locală și producție de sosuri, precum și o distribuție semnificativă în zona serviciilor alimentare în creștere rapidă, permițându-ne astfel să ne construim propria marcă prin extinderea Heinz în Turcia, precum și dezvoltarea platformei noastre internaționale Taste Elevation'', a adăugat Rafael Oliveira, președintele zonei internațioanle a Kraft Heinz.
Portofoliul de produse al Assan Foods
Assan Foods a evoluat într-unul din cei mai mari producători din regiune, oferind o varietate de produse, inclusiv pasta de tomate, ketchup-ul, maioneza, dar și mai multe sosuri folosite în mai multe bucătării internaționale. Produsele sunt vândute sub numele unor branduri precum Colorado, Kingtom și Oba. Cu aproximnativ 400 de angajați, Assan Foods activează în domeniul alimentar și exportă în 50 de țări din patru continente.
Kraft Heinz este unul dintre cei mai mari jucători din industria alimentară globală și reprezentă fuziunea dintre companiile Kraft Foods și H.J. Heinz, care a avut loc în 2005.