Lectură de 2 minute

26 Feb 2019 - Știri și Noutăți

KFC Romania lanseaza programul Harvest

KFC Romania contribuie la reducerea risipei alimentare si la sprijinirea persoanelor ce provin din medii defavorizate, prin intermediul programului international de responsabilitate sociala: Harvest. 

Implementat initial ca o platforma pilot, pentru prima oara in Romania, in noiembrie 2017, programul Harvest reprezinta o masura sustenabila de a folosi surplusul alimentar din restaurantele KFC, pentru a veni in sprijinul persoanelor din medii defavorizate sau aflate in risc de excluziune sociala. In anul 2018, in cadrul programului au fost donate peste 1.000 de kg de produse din pui, din restaurantele KFC Drive Thru Mihai Bravu si KFC Drive Thru Iancului, catre Asociatia Caritas, din Bucuresti, prima organizatie non-guvernamentala care s-a alaturat programului.

De la demararea programului pilot KFC Harvest in Romania, aproximativ 200 de beneficiari, sustinuti de Asociatia Caritas din Bucuresti, beneficiaza zilnic de donatiile programului. Anul acesta, pentru a extinde sprijinul in randul comunitatilor locale, programul KFC Harvest va include a doua organizatie non-guvernamentala: Organizatia Umanitara Concordia. Cu un istoric de 28 de ani in Romania, organizatia are ca misiune sustinerea si (re)integrarea sociala, familiala, scolara si profesionala a copiilor, tinerilor si familiilor aflate in dificultate, spre o viata independenta si autonoma. Proiectele acestora se deruleaza in Bucuresti, Ploiesti si Aricestii Rahtivani, Judetul Prahova, si se adreseaza unui numar de peste 2.000 de persoane anual.

Citeste si:
Coronavirus | Avon România donează 5.000 de viziere pentru personalul medical

Risipa alimentara are un impact din ce in ce mai mare asupra mediului si societatii, dar si asupra economiei. De aceea, incercarea noastra de a oferi solutii la problemele identificate in comunitate reprezinta o prioritate in eforturile de responsabilitate sociala ale companiei. Programul Harvest este o oportunitate extraordinara de a avea un impact pozitiv, prin sustinerea organizatiilor care se ingrijesc de persoanele aflate in diverse situatii de risc. Am inceput programul printr-un parteneriat pe termen lung cu o organizatie non-guvernamentala locala, iar extinderea lui printr-un nou parteneriat strategic ne face sa credem si mai mult in obiectivele curajoase pe care ni le propunem.”, a declarat Claudia Porojan, Senior PR & CSR Manager, Sphera Franchise Group.

Citeste si:
Coronavirus | Dacia Plant donează gel igienizant spitalelor din Braşov

Printre produsele KFC Romania care pot fi donate se numara: Zinger fillet, Fillet, Fillet bites, Crispy Strips sau bucati de pui. De asemenea, introducerea unei organizatii non-guvernamentale ca partener in cadrul programului, presupune verificarea unor standarde obligatorii: o bucatarie complet echipata care sa detina toate autorizatiile legale, conditii de transport care sa permita mentinerea unei temperaturi adecvate, ustensile pentru gatit, s.a. De aceea, exista o verificare foarte amanuntita a organizatiilor non-guvernamentale pentru a le oferi acces in program.
 

Citeste mai departe: