Lectură de un minut

12 Feb 2018 - Știri și Noutăți

KFC continua si in 2018 campania "Bucket de bine"

De-a lungul timpului prin aceasta strangere de fonduri, KFC a strans pentru SOS Satele Copiilor mai mult de 150.000 de euro, din 2014 si pana in prezent.

 

Campania „Bucket de bine” presupune ca prin vanzarea oricarui Hot Bucket vandut, KFC sa doneze cate un leu din valoarea acestuia.

Astfel, de pe urma acestei platforme 11 copii din cadrul organizatiei SOS Satele Copiilor beneficiaza, in cadrul proiectului, de pregatire scolara adecvata, dar si de activitati extracurriculare. Copiilor au acoperite toate cheltuielile necesare pentru alimente, imbracaminte, ingrijiri medicale si activitati educationale si de timp liber.

Citeste si:
HardRockCafe - cea mai ampla inovare de meniu

Mark Hilton, CEO Sphera Franchise Group S.A. a declarat: „In momentul in care am demarat parteneriatul cu organizatia SOS Satele Copiilor am stiut ca va fi un angajament pe termen lung. Am ales sa investim in educatia unor tineri si sa le oferim sanse egale de dezvoltare. Este de fapt o investitie in viitorul lor, dar si al nostru, al tuturor. Le multumim clientilor KFC care achizitioneaza produsul Hot Bucket, sustinand astfel demersul nostru. Continuam aceasta campanie si in 2018 si ne dorim sa avem rezultate din ce in ce mai bune.” 

KFC Bucket de bine

Citeste si:
O noua campanie lansata de Profi pentru ajutorarea copiilor

In 2018 proiectul va continua in toate restaurantele KFC la nivel national. Parteneriatul dintre KFC si SOS Satele Copiilor Romania se inscrie in directiile strategice de responsabilitate sociala ale companiei, avand scopul de a sustine educatia si dezvoltarea tinerilor.

Citeste mai departe: