În cadrul unei conferințe cu analiștii investitori de pe Wall Street, directorul general al Kellogg, Steve Cahillane, a declarat că cele două mărci vor fi ancora pentru divizia de gustări. Kellogg estimează că firma de gustări va înregistra vânzări nete cuprinse între 13,4 și 13,6 milioane de dolari în 2024, după ce se va produce divizarea, notează fooddive.com.
Cahillane a declarat că brandul Pringles, care a fost achiziționat în 2012, are capacitatea de a se adapta și de a se potrivi cerințelor pieței, cum ar fi prin inovații în materie de arome și ambalaje. Directorul general a spus că Pringles nu își atinge potențialul, având o cotă de vânzări de o singură cifră în majoritatea regiunilor.
Kellanova intenționează, de asemenea, să își extindă aria de acoperire pe alte canale de distribuție, cum ar fi magazinele de proximitate și magazinele mai mici, prin lansarea mai multor produse în ambalaje mici.
În prezent, 24% din produsele Pringles sunt vândute în aceste locații, potrivit companiei.