Lectură de 2 minute

31 Mar 2020 - Știri și Noutăți

Kaufland și Glovo asigură livrare cu plata la domiciliu pentru persoanele în vârstă sau cu dizabilități

Andra Imbrea

Kaufland România va asigura livrarea gratuită prin Glovo, cu plata la domiciliu, a produselor pentru persoanele în vârstă sau cu dizabilități. Retailerul a încheiat un parteneriat cu Glovo și Fundația Regală Margareta a României prin care pun la dispoziție vârstnicilor o linie telefonică specială prin care sa-și comande produse, care ulterior să le fie livrate de curierii Glovo. 

Kaufland România introduce noi facilități în serviciul de livrare la domiciliu din cadrul parteneriatului cu Glovo. Pentru a veni în sprijinul persoanelor în vârstă de peste 65 de ani sau cu dizabilități, care nu pot ieși din casă în perioada aceasta, Kaufland lansează alături de Glovo și de Fundația Regală Margareta a României o linie telefonică specială de preluare a comenzilor.

Kaufland România va asigura livrarea gratuită la domiciliu și plata ramburs a produselor, pentru a-i sprijini în această perioadă. Aceștia pot apela la numărul de telefon 0720.00.95.95 (tarif normal), în intervalele luni-sâmbătă: 08:30-21:30 și duminică: 08:30-20:00 și pot plasa comenzi, la o distanță de maximum 6 km față de magazinele Kaufland implicate în acest program.

Achitarea produselor se va face în numerar, la livrare, pentru a veni în sprijinul vârstnicilor care nu folosesc instrumente digitale de plată.

Linia telefonică creată este momentan disponibilă în toate cele 14 orașe din rețeaua Glovo - București, Cluj Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Craiova, Constanța, Sibiu, Arad, Ploiești, Oradea, Brăila, Galați și Pitești.

Citeste si:
Reducerea impozitului pentru proprietarii de spații comerciale – o ecuație cu multe necunoscute

Echipele de voluntari ale Fundației Regale Margareta a României vor lucra intens împreună cu cele din magazinele Kaufland și curierii Glovo pentru a pregăti comenzile și pentru a onora toate livrările în aceeași zi și a-i ajuta astfel pe cei care nu se pot deplasa la cumpărături și nu folosesc internetul.

Prin serviciul Hotline va fi disponibil un sortiment de 250 de produse alimentare de bază, hrană pentru animale, articole de igienă și de curățenie.

Magazinele Kaufland oferă măsuri de siguranță și protecție sporite, fiind dotate cu dezinfectant de mâini gratuit pentru clienți și angajați, geamuri de protecție la casele de marcat, benzi de semnalare a distanței de siguranță și signalistică ce promovează mesajele de prevenție.

 

Citeste si:
Grupul suedez H&M aduce în România alte branduri: COS, Weekday, Monki, &Other Stories și Arklet vor fi disponibile ONLINE

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Kaufland și Glovo asigură livrare cu plata la domiciliu pentru persoanele în vârstă sau cu dizabilități