Lectură de 2 minute

15 Sep 2021 - Știri și Noutăți

Kaufland lansează o campanie tip colecție despre lumi fantastice, război și curaj, Animaterra – Copacul Vieții

Roxana Vasile

Kaufland România lansează Animaterra – Copacul Vieții – cea de-a patra campanie a seriei de tip colecție, ce invită copiii să își creeze o lume fantastică, cu personaje și aventuri magice. Campania va fi disponibilă în magazinele din întreaga țară timp de 8 săptămâni, în perioada 15 septembrie – 9 noiembrie 2021.

Campania constă în 56 de cartonașe ce reprezintă prinți și prințese, luptători ai armatelor binelui și răului, zmei și balauri, personajele de legendă ușor de recunoscut, ce fac parte din imaginarul copilăriei. Pentru a colecționa întreaga serie de personaje, la fiecare achiziție de minimum 50 de lei, clienții magazinelor Kaufland  primesc un pachet de câte două cartonașe. În plus, la cumpărarea produselor superheros, marcate special în magazine și anunțate săptămânal în revista Kaufland și online, clienții vor primi gratuit încă un pachet ce conține două cartonașe.

Campania Animaterra este completată și de plicul care conține: game board, pioni, regulamentul de joc și cutia foldable pentru colecția de cartonașe, precum și de cutia specială ce conține: 4 infinity cards și spațiu în care poate fi pusă cutia foldable. Plicul și cutia pot fi achiziționate separat din fiecare magazin din rețeaua Kaufland România. În plus, clienții vor putea găsi în magazine și ghiozdane, trollere, penare, accesorii vestimentare.

„Fiecare colecție Animaterra pleacă de la eroii și mitologii locale cu care cei mici sunt deja familiarizați și își propune să reitereze unele dintre cele mai importante valori cu care noi, românii, rezonăm: curajul, camaraderia, puterea binelui de a triumfa asupra răului.

Ne dorim să fim parteneri de joacă pentru cei mici și să îi încurajăm să își imagineze propriile universuri pe care să le aducă la viața cu ajutorul personajelor din cartonașe, precum: Prâslea, zmeii, balaurii, Barbă Lungă Stat Mărunt. Pentru a atinge acest obiectiv am creat în jurul campaniei Animaterra o întreagă lume de fantezie, care se declină în toate componentele campaniei noastre”, spune Valer Hancaș, director comunicare & corporate affairs Kaufland România.

Citeste si:
Planurile Lăptăriei cu Caimac pentru 2022: deschiderea stației de spălare a sticlelor, fabrica de unturi și brânzeturi și export în Germania

Animaterra, disponibilă și pe aplicația mobilă

Aplicația Animaterra poate fi descărcată gratuit pe telefon de pe Google Play sau App Store. Cu ajutorul acesteia, cartonașele cu creaturi fantastice pot fi scanate pentru a prinde viață în 3D prin tehnologia de tip realitate augmentată. În aplicație este disponibil și mecanismul jocului și povestea Animaterra. Animaterra poate fi accesat și în variantă digitală de către toți cei care vor să se joace de prieteni online.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.350 de magazine în 8 țări, 139.000 de angajați și o rețea de 144 de magazine în România.

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Kaufland lansează o campanie tip colecție despre lumi fantastice, război și curaj, Animaterra – Copacul Vieții