Lectură de 2 minute

18 Jan 2022 - Știri și Noutăți

Kaufland lansează noua identitate de brand ''Vreau din România'', marcă proprie a retailerului

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Kaufland anunță rebrandingul gamei ''Vreau din România'' cu o nouă identitate vizuală, printr-o campanie de comunicare 360. Gama cuprinde produse făcute exclusiv de producători și furnizori autohtoni, fiind prima marcă proprie a companiei realizată în întregime la nivel local, special pentru România.

Noua identitate pune accent pe întregul limbaj vizual, având drept inspirație tradiția și gustul autentic românesc, de acasă, emoția copilăriei și reconectarea cu originile, potrivit companiei. Toate aceste elemente au fost cuprinse de pictorița Monica Ghițescu în motivul Floarea vieții – o metaforă a energiei, vitalității și a nemuririi, pe un fundal din acuarele, care surprinde complexitatea culturii autohtone.

O nouă campanie integrată vine să susțină noua identitate a brandului, deschizând un dialog despre tradiții, origini și valori, sub umbrela „Ce vreau din România?”. Campania, care va rula începând cu luna ianuarie, explorează această discuție prin spoturi TV, expunere în emisiuni cu specific culinar, spot radio, conținut video digital, pe platformele proprii de pe rețelele sociale, precum și prin componenta out-of-home și în magazinele Kaufland din toată țara. Conceptul rebrandingului s-a realizat în parteneriat cu agenția Pumpkin Studio.

„Kaufland face demersuri continue pentru a rămâne partenerul de încredere al producătorilor români. Încă de la lansare, gama Vreau din România a fost primită foarte bine de clienții Kaufland, care au avut astfel acces la produse locale, autentice, de cea mai bună calitate. Noua identitate de brand integrează cu succes unicitatea și autenticitatea tradițiilor, amintirilor și valorilor care ne leagă pe fiecare dintre noi de România”, declară Alina Golopența, director de marketing Kaufland România și Republica Moldova.

Produsele din gama ''Vreau din România''

Vreau din România, lansată înițial în 2017, oferă o varietate de produse românești. Gama cuprinde de la alimente de bază, precum făină, mălai, arpacaș, până la lactate și brânzeturi, peste 90 de tipuri de carne proaspătă și mezeluri, conserve din legume, dulciuri, produse de panificație și răcoritoare (apă, sucuri și siropuri de fructe). Sortimentul numără în prezent un total de aproximativ 150 de produse și se află în permanentă extindere. Produsele sunt disponibile numai în magazinele Kaufland din România.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.350 de magazine în 8 țări, 139.000 de angajați și o rețea de 147 de magazine în România.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Kaufland lansează noua identitate de brand ''Vreau din România'', marcă proprie a retailerului