Lectură de 3 minute

03 Jun 2020 - Știri și Noutăți

UPDATE Kaufland și Lidl aderă la inițiativa ONU pentru sustenabilitate corporativă, în toate țările în care activează

Abonează-te pe  

Kaufland s-a alăturat inițiativei United Nations Global Compact (UNGC), în toate cele opt țări în care activează și se angajează să respecte cele zece principii ale UNGC în domeniul drepturilor omului, standardelor muncii, mediului și anticorupției, potrivit unui comunicat al companiei. Lidl aderă, de asemenea, la nivel internațional, la UN Global Compact  

Update:

Lidl România este membru UN Global Compact încă de la începutul anului 2018, strategia de sustenabilitate a companiei susținând Obiectivele de Dezvoltare Durabilă (SDGs) ale Națiunilor Unite.

Lidl este un partener activ în proiectele societății civile ce au în vedere protecția mediului, cum este „Cu Apele Curate”. Acest program, derulat la inițiativa Lidl România și MaiMultVerde, se concentrează pe combaterea și prevenirea poluării cu plastic a Dunării și contribuie la șase dintre cele 17 Obiective de Dezvoltare Durabilă ale ONU.

În același timp, Lidl este se implică în reducerea risipei alimentare și a investit până in prezent peste 400.000 de euro pentru deschiderea și funcționarea a cinci bănci pentru alimente în București, Cluj, Roman, Brașov și Oradea. Pe lângă susținerea financiară (de exemplu, pentru susținerea costurilor salariale, închirierii depozitelor, achiziției de automobile pentru transport, costurilor pentru comunicare etc.), Lidl donează constant bunuri din depozite, care ajung la cei care au nevoie. Prin intermediul Băncilor pentru Alimente, sunt colectate de la agenții economici produsele alimentare comestibile și non alimentare care din diverse motive și-au pierdut valoarea economică de piață și sunt redirecționate către diferite organizații non-guvernamentale care oferă sprijin persoanelor defavorizate.

Știre inițială:

Kaufland și-a asumat să susțină și să contribuie la atingerea celor 17 Obiective de Dezvoltare Durabilă (ODD-uri) lansate de Organizația Națiunilor Unite (ONU), pentru a aborda cele mai presante probleme cu care se confruntă societatea la nivel global: de la eradicarea sărăciei extreme și combaterea inegalităților, până la consum și producție responsabile și acțiuni pentru lupta împotriva schimbărilor climatice.

Obiectivul Kaufland este să depășească cerințele legislative minime obligatorii și să atingă bunele practici existente în prezent la nivel internațional, pentru respectarea și aplicarea politicilor publice ce vizează armonia economică, socială și ecologică.

Citeste si:
Începe Colecta Națională de Alimente: în ce magazine puteți dona 
Începe Colecta Națională de Alimente: în ce magazine puteți dona 

Astfel, pe piața din România, Kaufland și-a asumat deja să își desfășoare activitatea în conformitate cu cele mai înalte standarde, pentru îmbunătățirea performanțelor prin investiții majore ce permit o creștere sustenabilă a companiei. De asemenea, toate acțiunile demarate de companie sunt asociate în principal cu 5 dintre cele 17 Obiective de Dezvoltare Durabilă: Fără foamete (ODD 2), Sănătate și bunăstare (ODD 3), Educație de calitate (ODD 4), Condiții de muncă decente și creștere economică (ODD 8) și Consum și producție responsabile (ODD 12).

Obiectivele Kaufland în România

La nivel intern, Kaufland dovedește implicare pentru bunăstarea angajaților printr-o cultură organizațională orientată către aceștia, dar și prin remunerația peste media pieței și un pachet de beneficii dezvoltat pentru a răspunde nevoilor acestora.

Totodată, compania are ca prioritate în politica de achiziții colaborarea cu producătorii locali, aspect vizibil în toate lanțurile de aprovizionare din cele opt țări în care este prezentă, și extinderea sortimentului de produse sustenabile din oferta de la raft.

Dezvoltarea continuă a operațiunilor de reciclare contribuie la eforturile companiei pentru protecția mediului, prin Strategia REset Plastic implementată la nivel global, de către Grupul Schwarz. Obiectivul acesteia este ca până în anul 2025 utilizarea plasticului să fie redusă cu 20%, iar 100% din ambalajele produselor marcă proprie să fie realizate din materiale care permit un nivel maxim de reciclabilitate.

Pe termen lung, compania și-a luat angajamentul de a-și măsura contribuția la atingerea Obiectivelor de Dezvoltare Durabilă prin publicarea anuală a Raportului de Sustenabilitate.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 țări, 132.000 de angajați și o rețea de 132 de magazine în România.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  UPDATE Kaufland și Lidl aderă la inițiativa ONU pentru sustenabilitate corporativă, în toate țările în care activează