Lectură de 2 minute

13 Dec 2022 - Știri și Noutăți

Kaufland a participat la Festivalul Brazilor de Crăciun și a donat 220.000 euro

Cristina Marin

Abonează-te pe  

Kaufland România, partener al Organizației Salvați Copiii România, a avut cea mai mare contribuție la cea de-a 22-a ediție a Festivalului Brazilor, adjudecând 4 brazi creați de designeri români. În total, 220.000 euro au fost oferiți de companie pentru susținerea programelor educaționale ale organizației, care sprijină sute de copii aflați în situații de risc din România și Ucraina.

Sursa foto: Kaufland România/ Salvati Copiii

La gala care a avut loc la Muzeul Național de Artă al României, eveniment caritabil organizat de Salvați Copiii România, au fost expuși 20 de brazi concepuți și donați de designeri și artiști celebri din România. Aceștia au fost licitați cu sume cuprinse între 7.000 și 100.000 euro de companii care şi-au asumat rolul de actori majori ai responsabilităţii sociale.

Kaufland România și-a adjudecat patru brazi:

  • Cel mai râvnit brad a fost cel creat de Răzvan Luca & UNTOLD „Brad Crăciun UNTOLD. Magia vieții reale. / UNTOLD Christmas Tree. Real-life Magic”, licitat contra sumei de 100.000 euro;
  • WOMAN LIFE FREEDOM, creat de Omid Ghannadi – 50.000 euro;
  • „Bradul iluminării”, creat de Adela Pârvu, cu sprijinul DYPETY.RO & Eglo România – 40.000 euro;
  • Bradul Architectural Christmas, creat de Ana Mohonea și Maria Mohonea – licitat contra sumei de 15.000 euro;
  • „Povestea spiridușilor de Crăciun”, creat de Ștefania Mircea și Salvați Copiii România – 51.000 euro, prin efortul comun al mai multor companii, printre care și Kaufland România, cu o contribuție de 5.000 euro.

La ediția din acest an a Festivalului Brazilor de Crăciun s-a strâns o sumă record, peste 820.000 de euro. Banii strânși la licitație ajung la copiii aflaţi în risc din cauza sărăciei sau a războiului din Ucraina.

Până acum, grație celor 21 de ediții ale Festivalului Brazilor de Crăciun, educația s-a transformat în șansă reală și putere pentru 144.627 de copii din România.

Parteneriatul dintre Kaufland România și Organizația Salvații Copiii a împlinit 12 ani, compania fiind și în acest an sponsor Platinum al Festivalului Brazilor de Craciun.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 159 de magazine în România.

Citeste si:
Începe Colecta Națională de Alimente: în ce magazine puteți dona 
Începe Colecta Națională de Alimente: în ce magazine puteți dona 
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Kaufland a participat la Festivalul Brazilor de Crăciun și a donat 220.000 euro