Lectură de 3 minute

15 Mar 2022 - Știri și Noutăți

Jysk va implementa un VR training pentru angajați. Simona Carp, HR manager România: Ne găsim greu angajați, aceasta este realitatea

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Retailerul scandinav de mobilier și produse pentru casă Jysk va implementa un program de Virtual Reality (VR) pentru angajați, a spus Simona Carp, HR Manager JYSK România și Bulgaria, în cadrul unei conferințe de specialitate.

,,Am ajuns în zona în care considerăm că angajații sunt cei mai importanți. Avem Employee Promises, patru promisiuni pentru angajați. În România cele mai importante sunt posibilitățile de training și development, cariera la Jysk, dar și un pachet de beneficii bun. Am mers mai departe cu planul Jysk și am creat o hartă a carierei în cadrul companiei prin care fiecare angajat știe ce pas urmează să facă în cariera lui. Noi avem un target de 90%, în România este de 80%'', a spus Simona Carp în cadrul conferinței Tomorrow@work, organizată de BusinessMark.

Carp a precizat că Jysk are programe de training personalizate pentru fiecare poziție din cadrul companiei până la retail manager trainee.

,,Fiecare angajat are un program de inducție personalizat care constă atât în programe de training online, cât și on the job. Am creat aceste e-learninguri și le-am făcut mai interactive. Ne-am dorit să fie interactiv pentru că sunt multe informații tehnice. Este greu să faci un training printr-un powerpoint pe care angajatul să îl citească. Avem modele de training interactive, printre care și un quiz'', a mai spus HR manager-ul Jysk România.

Jysk vrea să creeze noi strategii și noi modele de training în 2022, printre care se numără Sleep Academy Expert.

,,Mai avem în lucru un training de atitudine de vânzări care este un virtual training. Ultimul training este despre virtual reality în care colegii noștri pot învăța într-un magazin Jysk, dar online'', a mai spus Simona Carp.

,,Ne găsim greu colegi, aceasta este realitatea''

Simona Carp a vorbit și despre fluctuația de personal și despre modul în care trainingurile ajută echipa. În plus, compania se așteaptă ca implementarea zonei de Virtual Reality (VR) să fie făcută în luna septembrie.

Citeste si:
Bufete de ciocolată pentru angajați: cum vor companiile își recompenseze angajații
 Bufete de ciocolată pentru angajați: cum vor companiile își recompenseze angajații

,,Cred că ne-au ajutat foarte mult. Cu siguranță partea de training ne ajută în crearea unei motivații suplimentare a tuturor colegilor. Avantajul nostru major este că deschidem multe magazine pe an. Zona aceasta ne-a ajutat în stimularea colegilor. Sperăm să implementăm VR-ul în septembrie. Diferența dintre e-learning și celelalte programe clasice în power-point este că eficiența a crescut, productivitatea în magazine este în creștere, iar oamenii au un feedback foarte bun de la clienți. Deschidem magazine în orașe mici, ne găsim greu colegi, aceasta este realitatea. Recrutarea se face diferit în funcție de zonă. Am deschis un magazin în Câmpina, iar managementul colegilor din Câmpina a fost asigurat de colegi din cele două orașe vecine'', a precizat Carp.

Jysk are o rețea de 118 magazine în România și 43 în Bulgaria și o echipă de peste 1.000 de angajați în țară.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Jysk va implementa un VR training pentru angajați. Simona Carp, HR manager România: Ne găsim greu angajați, aceasta este realitatea