Lectură de 2 minute

09 Sep 2020 - Știri și Noutăți

JYSK își ia angajamentul de a folosi doar lemn sustenabil

Angela Alexandru

JYSK anunță că începând cu data de 1 ianuarie 2022 toate produsele noi din lemn care vor intra în sortimentul retailerului vor avea certificarea FSC. Planul este ca până la finalul anului 2024 tot lemnul folosit în produsele JYSK să fie certificat FSC.

JYSK este membru al organizației FSC încă din anul 2006, urmând ca din 1 ianuarie 2022 toate produsele noi din lemn lansate de JYSK să fie certificate FSC. În plus, până la finalul anului 2024 toate produsele din lemn din sortiment vor fi realizate din lemn certificat FSC (Forest Stewardship Council - sistem global de certificare a managementului forestier).

”Ne-am dorit întotdeauna ca JYSK să ajungă să folosească lemn certificat FSC în proporție de 100%. Dar, în concordanță cu valorile noastre, nu am stabilit un termen limită pentru acest obiectiv, până când nu am avut un plan clar despre cum ne putem atinge obiectivul. Acum acest plan a demarat și sunt fericit să spun că, începând cu 1 ianuarie 2025, vom folosi doar lemn certificat FSC în produsele JYSK”, explică Peter Andsager, Executive Vice President Purchasing JYSK.

Și în cazul tuturor ambalajelor folosite, JYSK va folosi doar materiale brute certificate FSC. 
”Schimbarea materialelor din care sunt realizate ambalajele produselor noastre este în curs. Eliminăm ambalajele care includ elemente din plastic și le înlocuim cu ambalaje reciclabile, realizate din carton. Și în cadrul acestui proces, avem cerințe stricte ca materialele să fie certificate FSC”, spune Peter Andsager.

FSC (Forest Stewardship Council) este o organizație non-profit internațională și un sistem de etichetare a lemnului și hârtiei care provin din silvicultură sustenabilă. Exploatarea pădurilor este făcută luând în calcul viața animalelor și a plantelor care populează pădurea. FSC înseamnă o silvicultură responsabilă din punct de vedere al mediului, dar și din punct de vedere social și economic.

JYSK este unul dintre cei mai importanți retaileri de mobilă și decorațiuni interioare din Europa. Pe piața din România a intrat în 2007, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea. Rețeaua numără în prezent 91 de magazine în România.

Citeste si:
MAM Bricolaj, listat la Bursa de Valori București: acțiunea cu cea mai mare valoare a tranzacțiilor în prima zi

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  JYSK își ia angajamentul de a folosi doar lemn sustenabil