Supermarketul vine cu un contra-trend în ceea ce privește obișnuitele case de marcat unde majoritatea oamenilor se grăbesc și vor să scape de coadă cât mai repede, scrie Unilad.
Inițiativa nu este nouă, rețeaua olandeză inaugurând acest "slow checkout", numit Klestkaasa, în 2019. În urma feedbackului pozitiv, Jumbo a decis să extindă serviciul la de 200 de astfel de case dintr-un total de 700 de unități pe care le deține.
Fiind o afacere dedicată familiei, magazinele noastre sunt un loc important de întâlnire pentru multe persoane, de aceea dorim să jucăm un rol important în identificarea și reducerea fenomenului singurătății.
Colette Cloosterman-van Eerd, CCO Jumbo
Mai mult, magazinele Jumbo au creat și așa-numite "chat corner" (colț pentru șuetă, n.r.), unde, odată achitate produsele în acest sistem de plată fără grabă, vârstnicii sau cei care se simt singuri pot rămâne mai mult la o cafea și activități de socializare.