În octombrie 2022, vânzările Grupului Jumbo au înregistrat o creștere de circa 12% față de anul trecut. În cele 10 luni ale anului 2022 (ianuarie-octombrie 2022), vânzările Grupului au înregistrat o creștere de circa 11% față de anul trecut.
În România, în luna octombrie, vânzările rețelei au crescut cu circa 21% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Grupul Jumbo profită de poziția sa financiară și își continuă programul de investiții pentru 2022 și 2023. În 2023, vor mai fi inaugurate două magazine în România și va deveni operațional și magazinul online Jumbo, țara noastră fiind a treia în care retailerul elen se lansează în e-commerce, după Grecia și Cipru.
Mai mult, Consiliul de Administrație al Jumbo a aprobat, la 17 octombrie 2022, plata unei distribuții speciale în numerar de 0,3850 euro pe acțiune pentru anul 2022.
La finalul anului 2021, grupul avea 81 de magazine, dintre care 52 erau în Grecia, 5 în Cipru, 9 în Bulgaria și 15 în România, cu două magazine online în Grecia și Cipru. Compania operează, prin colaboratori, 30 de magazine sub brandul Jumbo în șase țări: Albania, Kosovo, Serbia, Macedonia de Nord, Bosnia și Muntenegru.