Lectură de un minut

01 Jul 2020 - Știri și Noutăți

Irina Urechean se alătură boardului Unilever South Central Europe ca director marketing Home Care  

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Unilever South Central Europe (USCE) a numit-o pe Irina Urechean director marketing al categoriei Home Care, începând cu 1 iulie. Aceasta se alătură echipei de conducere a USCE și va coordona strategiile de marketing pentru brandurile din categoria Home Care ale Unilever, potrivit unui comunicat de presă.

Până în prezent, Irina a ocupat funcția de Marketing Category Manager Laundry USCE.

Irina Urechean preia noul rol de la Monica Tamaș, care până în prezent a coordonat activitatea de marketing pentru categoriile Home Care și Beauty & Personal Care. Începând cu 1 iulie, Monica Tamaș va continua să coordoneze strategiile de marketing pentru categoria Beauty & Personal Care, în rolul de director marketing Beauty & Personal Care USCE, având în portofoliu branduri precum Dove, Dove Men+Care, Clear, Rexona sau Plant Line.

Urechean s-a alăturat echipei Unilever în 2010, iar timp de 10 ani experiența ei în marketing s-a conturat în fiecare dintre diviziile grupului Unilever – de la înghețată și Food, la Beauty & Personal Care și Home Care.

Unilever este unul dintre cei mai importanți furnizori mondiali de alimente și produse de îngrijire personală, prezent în peste 190 de țări, ajungând la 2,5 miliarde de consumatori în fiecare zi. Compania are 155,000 de angajați și a generat vânzări în valoare de 51 miliarde euro în 2018. Peste jumătate (60%) din businessul companiei se desfășoară pe piețele emergente sau în curs de dezvolare. Unilever are mai mult de 400 de branduri ce pot fi găsite în casele din întreaga lume, inclusiv Dove, Knorr, Rexona, Axe, Domestos, Cif, Hellmann’s, Delikat, Dero, Dirt Is Good, Wall’s, Lux, Sunsilk and Surf Lipton, Algida, Ben & Jerry’s, Magnum și Betty Ice.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Irina Urechean se alătură boardului Unilever South Central Europe ca director marketing Home Care