Lectură de un minut

29 Oct 2020 - Știri și Noutăți

Ioana Teodorescu, GLAMI.ro: Vom genera vânzări de 28 de milioane de euro pentru partenerii din platformă în 2020

Motorul de căutare GLAMI.ro plănuiește să le genereze partenerilor de pe platformă vânzări de 28 de milioane de euro anul acesta, conform declarațiilor făcute de către Ioana Teodorescu, Marketing Manager GLAMI, în cadrul conferinței retailArena, organizată de către wall-street.ro și Retail.ro.

Efectele pandemiei și-au pus amprenta în vânzările înregistrate la nivelul magazinelor online prezente pe platforma GLAMI, instaurarea stării de urgență venind la pachet cu o scădere a tranzacțiilor, situație care s-a remediat după ce magazinele online și-au adaptat strategia.

”Luna martie a fost mai slabă decât cea de anul trecut. În schimb, începând cu luna aprilie și până acum am înregistrat un trend crescător. În luna mai am avut o săptămână în care am depășit Crăciunul din 2019”, precizează Ioana Teodorescu care estimează că anul acesta veniturile generate partenerilor de pe platformă se vor ridica la 28 de milioane de euro.

În perioada următoare platforma va lansa o secțiune specială denumită Glami Reviews, proiect implementat deja în Slovacia și Cehia și care le va permite utilizatorilor să lase review-uri în dreptul fiecărui produs după ce îl cumpără.

”Aceast tip de opțiune va ajuta consumatorii să prindă încredere în magazinele care vând pe platforma GLAMI.ro”, este de părere Ioana Teodorescu care precizează că recent, în cadrul companiei, a fost dezvoltat și un departament ce se concentrează pe tehnologii emergente precum machine learning pentru a personaliza experiența clienților care intră pe platformă.

Citeste si:
De unde poți cumpăra haine românești: magazine cu ținute realizate de designeri locali

retailArena este un eveniment organizat de wall-street.ro și retail.ro, powered by VTEX, FAN Courier, P3 Logistics Park, eMAG Marketplace, Carrefour, Fashion House Outlet Centre București, Veranda, Twispay, Smart ID, Ceetrus, foodpanda, Answear, GLAMI, Filip&Company, ALTEX, Cushman & Wakefield Echinox, Optimized, Euromonitor și Ipsos.

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Ioana Teodorescu, GLAMI.ro: Vom genera vânzări de 28 de milioane de euro pentru partenerii din platformă în 2020