Lectură de 3 minute

12 Jun 2020 - Știri și Noutăți

Ioana Oprea, GLAMI România: Nu s-au mai lansat colecțiile noi de vară, am trecut deja la summer sales

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

O parte dintre magazinele prezente pe motorul de căutare GLAMI au renunțat să mai lanseze noile colecții de haine și au recurs direct la reducerile de vară, care variază între 20% și 70%, a declarat Ioana Oprea, marketing manager GLAMI România, în cadrul webinarului online retailTalks - Trenduri noi în online marketing: cum vinzi prin intermediul unui motor de căutare.

„Noi pe GLAMI am observat mai multe campanii de reduceri și într-o perioadă de timp în care ele nu ar exista în mod normal. Acum două săptămâni ar fi fost perioada în care s-ar fi lansat colecțiile noi de vară, însă am trecut deja la summer sales. S-a renunțat la perioada în care introduceau produse sau branduri noi, fiind clar faptul că oamenii așteaptă reduceri ca să își cumpere lucrurile de care au nevoie. Potrivit studiului nostru de caz, aproape 60% așteaptă reducerile ca să își achiziționeze haine. În medie, reducerile sunt între 20% și 70%”, a declarat Ioana Oprea, marketing manager GLAMI România.

Vânzările magazinelor online de fashion au scăzut cu până la 50% la debutul pandemiei de Coronavirus în România, dar și-au revenit odată cu apropierea sărbătorilor de Paște.

„În primele săptămâni am remarcat primele scăderi ale vânzărilor magazinelor de modă online, mai ales în săptămâna în care Guvernul a anunțat starea de urgență. A fost perioada cu cea mai mare scădere a vânzărilor, de 50%, însă a urmat recuperarea în săptămânile următoare, când piața a început să își revină, cât de cât. Am observat o creștere de 50%, comparativ cu finalul lunii februarie, în perioada sărbătorilor de Paște și a reducerilor de primăvară, unde am avut mai multe semne pozitive pentru creșterea vânzărilor către partenerii noștri”, a declarat Elena Ciobanu, manager development GLAMI România.

Vânzările de pantofi sport continuă

Totodată, la începutul perioadei de stare de urgență, GLAMI a înregistrat o creștere a vânzărilor halatelor de baie, pijamalelor, încălțămintei de casă și hainelor pentru copii. Ulterior, au început să crească cererile pentru rochii și jachete de piele.

„Mi s-a părut foarte interesant că au existat niște categorii care, chiar și în perioada stării de urgență, au rămas neatinse. Mă refer la pantofi sport. În zona astea nu s-a resimțit această scădere. Cred că magazinele noastre partenere s-au focus să vândă ce aveau pe stoc, nu au mai adus foarte multe produse noi și au început să facă multe campanii de reduceri, pentru că lumea a reacționat foarte bine la aceste incentive-uri”, a completat Ioana Oprea.

Lansat în 2017, GLAMI.ro oferă cumpărătorilor online de modă o destinație pentru shopping și posibilitatea de a accesa sute de mii de produse, dar și de a găsi rapid produsele potrivite nevoilor, gusturilor și bugetului lor.

Pe GLAMI.ro ofertele de modă sunt clasificate astfel încât utilizatorul își găsește întotdeauna brandurile preferate. Primul motor de căutare e-fashion din România are peste 300 de magazine partenere înregistrate pe www.glami.ro și peste 700.000 de produse de la peste 12.000 de mărci.

Citeste si:
Căruciorul surpriză la Auchan: reduceri de peste 50%, oferite pe loc. Cum funcționează inițiativa retailerului
 Căruciorul surpriză la Auchan: reduceri de peste 50%, oferite pe loc. Cum funcționează inițiativa retailerului

La nivel mondial, platformele GLAMI sunt vizitate de peste 45 de milioane de utilizatori în fiecare lună.
În cele 15 țări în care GLAMI funcționează, există peste 7 milioane de utilizatori care urmăresc activ conținutul de social media pe canalele GLAMI.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Ioana Oprea, GLAMI România: Nu s-au mai lansat colecțiile noi de vară, am trecut deja la summer sales