Campania continua povestea celei din 2017, care aducea in prim-plan familia, iar la nivel executional marcheaza doua premiere in digital-ul romanesc:
- Prima are in vedere spotul online, care poate fi urmarit simultan din doua perspective: a celui care transmite mai departe valorile si a celui care le primeste, o interactiune care ii modeleaza in acelasi timp pe ambii. Utilizatorii care detin un smartphone trebuie sa acceseze site-ul surprize.lidl.ro/manifesto. Aici se genereaza un cod unic prin intermediul caruia pot face pairing intre smartphone si celalalt dispozitiv. La apasarea butonului play, povestea ruleaza simultan, pe ambele dispozitive, prezentand, in oglinda, perspectivele personajelor principale - de fiecare data altele, aflate in ipostaze diferite.
- Cel de-al doilea element de noutate consta in parteneriatul cu serviciul de streaming muzical Spotify, pentru promovarea noii campanii in mediul digital.
Campania de promovare a noului spot dureaza 3 luni, iar Lidl are exclusivitate de difuzare intre 25-26 aprilie si 8-10 mai.