Interbrands Orbico aduce clienților un portofoliu cu peste 200 de branduri și 12.000 de produse din categorii precum tutun, parfumerie, uz casnic, alimentare și non-alimentare.
Printre partenerii din portofoliul Interbrands Orbico se numără Philip Morris, Procter & Gamble, Bolton (Rio Mare), Lindt, Kellogg's (Pringles), Duracell, Fater (Ace), Klintensiv, Dalli (Bonux), Tchibo, Wella, Coty, Converse și Revlon.
Ioana Boghenco este președinte al Consiliului de Administrație și director general, Ivanka Ivanova - membru al Consiliului și director operațiuni, iar Laurențiu Lăcătușu - membru al Consiliului și director comercial.
Interbrands Orbico lansează o platformă digitală B2B
Compania vizează trei mari direcții de dezvoltare pentru viitorul apropiat: lansarea platformei digitale business-to-business, automatizarea fluxurilor și capabilităților logistice și implementarea unor noi modele de business conexe distribuției convenționale.
Vânzările Orbico Group, până la acest moment, la nivel european, sunt de aproximativ 3 miliarde de euro, dintre care 800 de milioane de euro sunt generate de piața din România. Obiectivul Interbrands Orbico este de a depăși pragul de 1 miliard de euro în perioada următoare.