Pe măsură ce atât companiile, cât și consumatorii se adaptează noilor tehnologii, apar modalități inovative de a oferi experiențe memorabile clienților, ceea ce a impus adăugarea de noi servicii în portofoliul Immersivibes, printre care: conectarea cu consumatorul prin AR, experiențe 3D, jocuri interactive cu senzori, diverse animații și clipuri video ce afișează ingrediente și valori nutriționale ale produselor, dar și sugestii de consum, potrivit companiei.
Toate experiențele sunt măsurabile și permit integrarea de butoane tip CTA, care pot redirecționa utilizatorul spre alta pagini de interes.
„Consumatorii forțează brandurile să identifice noi moduri de a interacționa și de a-și promova produsele. Viitorul va fi al mărcilor care vor oferi consumatorilor experiențe interactive memorabile și vor oferi posibilitatea ca produsele să fie descoperite și explorate într-un mod inovativ”, a declarat Andrei Schuster, Co-Founder Immersivibes.
20 de invitați au fost implicați în activități de realitate augmentată pe parcursul Demo Day și au testat noi modalități prin care brandurile pot să interacționeze mai bine cu clienții, generând astfel o prezență memorabilă la diverse evenimente din industria FMCG sau de entertainment.
Înființată în anul 2019, Immersivibes este o agenție tehnologică dedicată activităților de tech marketing, fiind formată din specialiști cu experiență în digital creation, creative technology și tehnologii interactive de Realitatea Virtuală și Realitate Augmentată. Agenția are în portofoliul său clienți din diferite industrii precum retail, FMCG, home& deco, e-commerce.