Lectură de 3 minute

21 Sep 2020 - Știri și Noutăți

În pandemie, românii s-au orientat către cusut și brodat: creștere de 62% a vânzărilor CusutșiBrodat.ro

Andra Imbrea

Abonează-te pe  

Magazinul online de mașini de cusut și brodat CusutșiBrodat.ro a înregistrat o creștere a vânzărilor online în prima jumătate a anului 2020, atât pe segmentul mașinilor industriale, dar și în segmentul mașinilor de cusut și brodat casnice pentru acasă și ateliere mici. Produsele care au generat cele mai multe vânzări sunt mașinile japoneze de la Brother, urmate îndeaproape de mașinile Bernina și Bernette din Elveția.

”Mașinile de cusut și brodat casnice pentru acasă și ateliere mici au avut o evoluție foarte bună, în special în vânzările online. De altfel, în toată Europa vânzările au explodat pe acest segment și producătorii încă încearcă să își adapteze stocurile la noile cerințe, fabricile din Asia lucrează la 100% capacitate și fac față cu greu cererii”, declară Dan Coandă, Director Operațional Bro Rom Industrial Machines SRL.

În perioada pandemiei, numărul tranzacțiilor online s-a dublat față de aceeași perioadă a anului trecut. Comparativ cu începutul anului 2019, vânzările online CusutșiBrodat.ro au crescut cu aproximativ 62%, iar categoriile de produse pe care s-au înregistrat cele mai mari creșteri au fost: mașinile de cusut și mașinile de surfilat casnice, urmate de mașinile de brodat și mașinile combinate de cusut și brodat.

Pe perioada pandemiei s-a observat o schimbare de comportament în rândul clienților, astfel încât în prima jumătate a anului tot mai mulți utilizatori au optat pentru plata online cu cardul. De asemenea, clienții online preferă achiziționarea unei mașini de cusut și brodat de la o marcă bună, iar magazinul online CusutșiBrodat.ro oferă branduri cu tradiție precum Brother, Bernina sau BabyLock. Magazinul online are peste 200 de mașini disponibile și oferă un sistem de bonificație cu puncte de fidelitate primite la fiecare comandă.

”Cumpărătorii online preferă o marcă bună, garanție 3 ani pentru produsele comandate și asistență pentru suport tehnic. Campania pe care am început-o în primăvară bazată pe transportul gratuit indiferent de valoarea comenzii a avut un succes foarte mare în ceea ce privește vânzările online și încă o continuăm", completează Dan Coandă.

În următoarea perioadă a anului 2020, o parte din investiții se vor îndrepta către dezvoltarea magazinului online CusutșiBrodat.ro, dar și către diversificarea gamelor de produse, acest lucru ajutând la atingerea unui număr mai mare de cumpărători online. Diversificarea produselor din magazinul CusutșiBrodat.ro va avea loc atât în ceea ce privește segmentul mașinilor de cusut, dar mai ales segmentul accesoriilor și consumabilelor de croitorie (ața de cusut și brodat, piciorușe opționale, foarfeci, etc.), unde s-a observat o creștere substanțială a interesului și vânzărilor.

”Cusutul este un hobby pe viață, nu are vârstă și sperăm ca această activitate să continue să crească. În următoarea perioadă, vom crește prezența noastră în mediul online cu mult conținut video informativ, dar și cursuri și tutoriale.” încheie Dan Coandă.

În spatele magazinului online CusutșiBrodat.ro se află compania de distribuție BRO ROM Industrial Machines București. Fondat la începutul anilor 1990, retailerul BRO ROM a furnizat utilaje de cusut și brodat, croit și finisat pentru mai mult de 5000 de ateliere și fabrici de confecții din România. Bro Rom este reprezentant oficial al producătorul BROTHER, unul dintre jucătorii cei mai importanți pe piața mondială a mașinilor de cusut și brodat, atât industriale cât și profesionale.

Citeste si:
Schwarz Group, proprietarul Lidl și Kaufland, investește 200 de milioane de euro în extinderea online a celor două lanțuri de magazine
Schwarz Group, proprietarul Lidl și Kaufland, investește 200 de milioane de euro în extinderea online a celor două lanțuri de magazine

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  În pandemie, românii s-au orientat către cusut și brodat: creștere de 62% a vânzărilor CusutșiBrodat.ro