Lectură de 3 minute

07 Jul 2020 - Știri și Noutăți

În pandemie, Burger King a livrat aproape 600 de comenzi zilnice și 15.000 de burgeri Whopper

Andra Imbrea

În noul context al ultimelor luni, AmRest, proprietarul lanțului fast food Burger King pe plan local, și-a deservit consumatorii cu ajutorul serviciilor de food delivery. Cele trei restaurante Burger King– Universitate, Mega Mall și AFI Cotroceni - au onorat aproximativ 600 de comenzi zilnice în ultimele 3 luni, în intervalul orar 09:00 – 22:00.

Burger King și-a adaptat serviciile la noul context și a oferit clienților posibilitatea comanda produsele de fast food la domiciliu. Burger King a livrat prin intermediul partenerilor de food delivery – Glovo, FoodPanda și Takeaway.com .

Burger King în ultimele trei luni a însemnat:

  • 57.564 de clienți
  • 100 de angajați care au pregătit comenzile în siguranță pentru clienți
  • 57.564 de comenzi înregistrate, media zilnică fiind de 576
  • 14.836 de burgeri Whopper vânduți
  • 10.084 de meniuri #stayhome vândute

Burger King, campanie pentru curieri 

De aceea, în perioada 07.07.2020 – 11.07.2020, Burger King a decis să răsplătească dedicarea partenerilor săi, mai exact a curierilor, prin oferirea unui burger Whopper gratuit la orice comandă înregistrată în aplicațiile de food delivery prin campania #IsolationLookWhopper.

"Toate acestea deoarece Burger King știe care sunt încercările prin care au trecut curierii în ultimele 3 luni: ploaie, cozi, teama de virus și, să recunoaștem, – look-ul fiecăruia din izolare. Acum, Burger King le mulțumește pentru efort și își cere scuze în numele clienților pentru înfățișarea cu care i-au întâmpinat pe curieri în timpul izolării. Astfel, pentru orice comandă făcută prin aplicație, Burger King va oferi curierului un burger Whopper în numele persoanei care făcut comanda", se arată într-un comunicat de presă. 

 “Ne place să fim alături de clienți, să le oferim mereu același gust unic și să-i întâmpinăm cu zâmbete în restaurantele noastre. În ultimele luni a fost greu să ne întâlnim fiind nevoiți să respectăm distanțarea socială și să ne reorientăm. Am apelat cu încredere la partenerii noștri de food delivery, care ne-au ajutat în tot acest timp. Datorită rezultatelor excelente, am decis să le mulțumim și astfel am inițiat campania #IsolationLookWhopper. Timp de cinci zile, pentru primele 90 de comenzi ridicate de la noi, curierii primesc câte un burger Whopper din partea casei, în numele persoanei care a făcut comanda”, a declarat Alan Laughlin, Președinte Burger King AmRest.  

Citeste si:
Berezka va deschide două noi magazine în București, după creșterea vânzărilor din acest an

Burger King va deschide, în curând, un nou restaurant în fostul complex BIG Berceni, a patra unitate pe care compania o are în România. Proiectul de la Piața Sudului se va realiza pe o suprafață de 10.610 mp și este localizat la intersecția străzilor Nițu Vasile cu Șoseaua Berceni, în partea de Sud a Centrului Comercial BIG-Berceni.

AmRest Holdings, SE este unul dintre cei mai mari operatori de restaurante multi-brand tip franciză din Europa, cu un portofoliu ce cuprinde 10 branduri în 25 de țări. AmRest operează francize pentru branduri precum KFC, Pizza Hut, Starbucks și Burger King, pentru mărcile proprii Sushi Shop, Pokai, La Tagliatella, Bacoa, Blue Frog și KABB. În România, AmRest operează rețeaua de cafenele Starbucks și, începând de anul acesta, lanțul de restaurant Burger King.

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  În pandemie, Burger King a livrat aproape 600 de comenzi zilnice și 15.000 de burgeri Whopper