Radu Oniga (43 de ani) este cetățean român și a studiat în cadrul Academiei de Studii Economice București (secția cu predare în limba germană). A lucrat apoi ca achizitor de produse non-food în cadrul unei companii internaționale. În 2006, s-a alăturat companiei HORNBACH în calitate de angajat în domeniul achizițiilor (achizitor) pentru gama de produse din lemn, materiale de construcții și prefabricate. În 2017, a preluat conducerea regională a Departamentului e-business și, în această calitate, a jucat un rol-cheie în impulsionarea dezvoltării magazinului online din România și a digitalizării modelului de afaceri.
Mugurel-Horia Rusu, a cărui carieră la HORNBACH a început în Austria, în 1996, a contribuit la înființarea filialei din România. El a condus pe plan local magazinele HORNBACH, primul fiind deschis în București în anul 2007. În urma transferului de responsabilitate către Radu Oniga, Mugurel-Horia Rusu va continua să sprijine Grupul HORNBACH cu expertiza sa în calitate de consilier.
Grupul HORNBACH este un concern DIY independent, condus de o familie, sub egida HORNBACH Holding AG & Co. KGaA, care este listat la Bursa de Valori din Frankfurt, a generat vânzări nete de 6,3 miliarde de euro în anul financiar 2022/23 (data bilanțului: 28 februarie 2023). Fondată în 1877, HORNBACH este singura companie din sectorul bricolajului cu o istorie care se întinde pe șase generații. Compania de retail operează în prezent 169 de magazine de bricolaj și centre de grădinărit, două magazine specializate și magazine online în nouă țări europene. Conceptul de vânzări și gama de produse se concentrează în special pe nevoile clienților de proiecte și ale profesioniștilor.