Lectură de un minut

24 Sep 2018 - Știri și Noutăți

Hornbach, o noua campanie publicitara

Unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit, Hornbach, a lansat noua campanie integrata de marketing. Sub umbrela "Lumea Posibilitatilor" se doreste sa se promoveze importanta utilizarii serviciilor HORNBACH in asigurarea reusitei proiectelor proprii pentru clienti.

 

Pentru aceasta campanie, HORNBACH a apelat la expertiza agentiei cu care lucreaza de obicei pentru astfel de proiecte – HEIMAT Berlin, scrie BricoRetail.

Mugurel-Horia Rusu, Director General HORNBACH Romania a declarat: „Pentru a putea sprijini clientii in realizarea proiectelor in orice situatie si in orice moment, HORNBACH combina, in mod constant, serviciile sale din magazin si din mediul online, intotdeauna in beneficiul clientilor. Dorim sa se stie exact cat de multe posibilitati are un client HORNBACH“.

 

Campania se desfasoara pe TV, in online, social media si pe panourile stradale si porneste de la intrebarea „Ce ar fi proiectul tau fara posibilitatile de la HORNBACH?“.

 

HORNBACH reprezinta pentru noi o catedrala a mesteritului. Astfel am pus in scena suma posibilitatilor pe care le contine. Exact ca intr-o piesa de teatru. Intr-un mod impresionant si cu o doza sanatoasa de nebunie HORNBACH“, afirma Guido Heffels, seful Departamentului de Creatie din cadrul agentiei HEIMAT.

 

 

 

Citeste mai departe: