Lectură de 3 minute

12 Aug 2021 - Știri și Noutăți

Herbalife Nutrition a înregistrat o creștere de două cifre a vânzărilor nete

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Herbalife Nutrition a anunțat rezultatele financiare înregistrate în al doilea trimestru încheiat la 30 iunie 2021. Astfel, compania a raportat vânzări nete în al doilea trimestru al anului 2021 de 1,6 miliarde de dolari, o creștere de 15% comparativ cu al doilea trimestru din 2020. Acesta a fost cel mai mare rezultat privind înregistrările nete ale companiei.

“Am avut o creștere de două cifre a vânzărilor nete pentru cel de-al patrulea trimestru consecutiv.Toate cele trei categorii principale de produse au înregistrat o creștere de două cifre, acestea incluzând categoria energie, sport și fitness, care a crescut cu 45% față de anul anterior”, a declarat John Agwunobi, președinte și CEO al Herbalife Nutrition.

Cererea pentru întreaga gamă de produse de nutriție ale HerbalifeNutrition a contribuit la o creștere de două cifre în peste 50 dintre piețele companiei. La creșterea de 45% la categoria energie, sport și fitness se adaugă și categoria de nutriție personalizată, ce include vitamine și suplimente, care a înregistrat o creștere de 19%, în vreme ce categoria principală de produse pentru controlul greutății a crescut cu 12% în acest trimestru.

Cinci dintre cele șase regiuni în care este prezentă compania au înregistrat creșteri ale vânzărilor nete, patru dintre ele având o creștere de peste 20%. În America de Nord, vânzările nete au crescut cu 7% comparativ cu al doilea trimestru din 2020. Regiunea Asia Pacific a raportat un nou trimestru de creștere semnificativă, de 38% față de anul anterior, fiind condusă de India care a crescut cu 93% în acest trimestru față de T2 din 2020. Această evoluție este o dovadă a eforturilor distribuitorilor pe măsură ce contextul pandemic continuă să afecteze regiunea Asia Pacific.

Mai mult, venitul net raportat pentru acest trimestru de 144 milioane de dolari a crescut cu 25% comparativ cu al doilea trimestru al anului 2020. Compania a raportat un venit net anual de 292 milioane de dolari.

Indicatorul EBITDA ajustat pentru cel de-al doilea trimestru, în valoare de 262 milioane de dolari, a fost un record pentru cel de-al doilea trimestru consecutiv, rezultând într-un nivel EBITDA ajustat de peste 500 milioane de dolari în prima jumătate a anului”, a declarat Alex Amezquita, chief financial officer, Herbalife Nutrition.

Herbalife Nutrition a observat un interes sporit pentru acest tip de afacere din partea tinerilor. Aproape două treimi dintre noii distribuitori și clienții privilegiați care s-au alăturat Herbalife Nutrition în al doilea trimestru au fost milenialii sau generația Z.

Estimările revizuite ale companiei pentru întregul an 2021 vizează o creștere a vânzărilor nete care se situează în intervalul 8,5% până la 12,5%, cu micșorarea punctului median cu 150 de puncte de bază comparativ cu estimările anterioare ale anului 2021.

Citeste si:
Britanicii de la DS Smith, care dețin două fabrici în România, preluați de o firmă americană pentru 6,79 miliarde de dolari în acțiuni
Britanicii de la DS Smith, care dețin două fabrici în România, preluați de o firmă americană pentru 6,79 miliarde de dolari în acțiuni

Compania a actualizat și estimările privind EPS diluat ajustat3 pentru întregul an 2021, în intervalul 4,70 dolari – 5,10 dolari, crescând punctul median cu 0,05 dolari față de estimările anterioare pentru anul 2021.

Inițiem estimările pentru întregul an 2021 pentru EBITDA ajustat în intervalul 875 milioane dolari - 935 milioane dolari, ceea ce subliniază profitabilitatea continuă a companiei și fundamentează generarea fluxului de lichidități a activității noastre”, adaugă John Agwunobi.

Herbalife Nutrition este o companie globală din domeniul nutriției, înființată în 1980. Compania oferă produse care au la bază studii științifice și care sunt vândute în peste 90 de țări de către distribuitori independenți.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Herbalife Nutrition a înregistrat o creștere de două cifre a vânzărilor nete