“Am avut o creștere de două cifre a vânzărilor nete pentru cel de-al patrulea trimestru consecutiv.Toate cele trei categorii principale de produse au înregistrat o creștere de două cifre, acestea incluzând categoria energie, sport și fitness, care a crescut cu 45% față de anul anterior”, a declarat John Agwunobi, președinte și CEO al Herbalife Nutrition.
Cererea pentru întreaga gamă de produse de nutriție ale HerbalifeNutrition a contribuit la o creștere de două cifre în peste 50 dintre piețele companiei. La creșterea de 45% la categoria energie, sport și fitness se adaugă și categoria de nutriție personalizată, ce include vitamine și suplimente, care a înregistrat o creștere de 19%, în vreme ce categoria principală de produse pentru controlul greutății a crescut cu 12% în acest trimestru.
Cinci dintre cele șase regiuni în care este prezentă compania au înregistrat creșteri ale vânzărilor nete, patru dintre ele având o creștere de peste 20%. În America de Nord, vânzările nete au crescut cu 7% comparativ cu al doilea trimestru din 2020. Regiunea Asia Pacific a raportat un nou trimestru de creștere semnificativă, de 38% față de anul anterior, fiind condusă de India care a crescut cu 93% în acest trimestru față de T2 din 2020. Această evoluție este o dovadă a eforturilor distribuitorilor pe măsură ce contextul pandemic continuă să afecteze regiunea Asia Pacific.
Mai mult, venitul net raportat pentru acest trimestru de 144 milioane de dolari a crescut cu 25% comparativ cu al doilea trimestru al anului 2020. Compania a raportat un venit net anual de 292 milioane de dolari.
“Indicatorul EBITDA ajustat pentru cel de-al doilea trimestru, în valoare de 262 milioane de dolari, a fost un record pentru cel de-al doilea trimestru consecutiv, rezultând într-un nivel EBITDA ajustat de peste 500 milioane de dolari în prima jumătate a anului”, a declarat Alex Amezquita, chief financial officer, Herbalife Nutrition.
Herbalife Nutrition a observat un interes sporit pentru acest tip de afacere din partea tinerilor. Aproape două treimi dintre noii distribuitori și clienții privilegiați care s-au alăturat Herbalife Nutrition în al doilea trimestru au fost milenialii sau generația Z.
Estimările revizuite ale companiei pentru întregul an 2021 vizează o creștere a vânzărilor nete care se situează în intervalul 8,5% până la 12,5%, cu micșorarea punctului median cu 150 de puncte de bază comparativ cu estimările anterioare ale anului 2021.
Britanicii de la DS Smith, care dețin două fabrici în România, preluați de o firmă americană pentru 6,79 miliarde de dolari în acțiuni
Compania a actualizat și estimările privind EPS diluat ajustat3 pentru întregul an 2021, în intervalul 4,70 dolari – 5,10 dolari, crescând punctul median cu 0,05 dolari față de estimările anterioare pentru anul 2021.
“Inițiem estimările pentru întregul an 2021 pentru EBITDA ajustat în intervalul 875 milioane dolari - 935 milioane dolari, ceea ce subliniază profitabilitatea continuă a companiei și fundamentează generarea fluxului de lichidități a activității noastre”, adaugă John Agwunobi.
Herbalife Nutrition este o companie globală din domeniul nutriției, înființată în 1980. Compania oferă produse care au la bază studii științifice și care sunt vândute în peste 90 de țări de către distribuitori independenți.