In locul unui podium clasic, compania a mizat in acest context pe un decor interactiv sub forma unui supermarket, care a abordat universul Lidl intr-o maniera creativa. In cadrul prezentarii cu o durata de doua ore, Heidi Klum si 35 de modele au prezentat toate cele 84 de elemente ale colectiei, de la ghete leopard print la blazere cu paiete si piese din piele naturala.
Marco Giudici, Director National de Achizitii si Marketing Lidl Romania a declarat: „Nu exista un loc si un moment mai bun decat New York in timpul Fashion Week pentru a prezenta colectia noastra internationala. Acesta a marcat debutul colaborarii noastre intense cu Heidi Klum. Iar incepand din 18 septembrie, toti clientii Lidl vor putea gasi in magazinele noastre din Romania, colectia esmara by Heidi Klum”.
Intregul Livestream al lansarii poate fi accesat pe pagina de Facebook Lidl Romania www.facebook.com/lidlromania sau pe www.letswow.com/fashionshow. Vanzarile debuteaza in 10 zile, urmand ca dn 18 septembrie colectia de moda Esmara by Heidi Klum cu tema Heidi & The City sa fie disponibila in toate magazinele Lidl din intreaga tara.