Timp de 11 luni pe an, Tim LeBel este președintele de vânzări al Mars Wrigley. Dar pentru luna octombrie, el poartă un nou titlu: Chief Halloween Officer.
Vreme de zeci de ani, sărbătoarea de toamnă a fost cea mai importantă zi din an pentru producătorii de dulciuri. În ultimii ani, Halloween-ul s-a extins, de asemenea, pentru a deveni un sezon de trei luni pentru Mars și rivali precum Hershey, Ferrero și Mondelez , precum și pentru comercianții care le aprovizionează bomboanele, scrie CNBC.
Federația Națională de Comerț estimează venituri de 3,6 miliarde de dolari pe vânzarea dulciurilor de Halloween în acest an, în creștere de la 3,1 miliarde de dolari anul trecut, chiar dacă mulți cumpărători își reduc cheltuielile în alte domenii.
Anul acesta, Mars mai are câteva trucuri în mânecă, cum ar fi Skittles Shriekers. Fiecare pungă include Skittles clasice cu câteva Skittles cu gust acrișor, care arată la fel ca restul pungii.
Dar planurile de Halloween ale Mars vor include întotdeauna clasicele, cum ar fi batoanele Snickers, care sunt a doua cea mai bine vândută ciocolată de Halloween, după ciocolatele Reese's de la Hershey's. Trei dintre pungile de varietăți ale Mars au intrat în top 10 pentru cele mai populare sortimente, potrivit companiei.
Mars este o afacere de familie începută în urmă cu mai bine de 100 de ani.