Lectură de un minut

03 Nov 2021 - Știri și Noutăți

H&M începe campania de Black Friday pe 12 noiembrie pentru toți clienții. Ce produse sunt reduse

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Retailerul suedez de modă H&M începe campania de Black Friday pentru produsele din magazinele fizice și online în două sesiuni în luna noiembrie, au declarat reprezentanții companiei la solicitarea Retail.ro. Campania se va desfășura între 11-13 noiembrie și 25-26 noiembrie. Clienții retailerului vor primi reduceri de 20% la întreaga achiziție pentru toată gama de produse.

Campania de Black Friday a H&M este împărțită în două sesiuni, online și magazinele fizice:

Sesiunea 1. Black Friday H&M - 20% reducere la întreaga achiziție

H&M oferă reduceri de 20% joi, 11 noiembrie, doar pentru membrii Programului de Loialitate, în timp ce vineri, 12 noiembrie și sâmbătă, 13 noiembrie, oferta de Black Friday este valabilă pentru toți clienții.

Sesiunea 2. Black Friday H&M - 20% reducere la întreaga achiziție

H&M oferă reduceri de 20% joi, 25 noiembrie, doar pentru membrii Programului de Loialitate, iar vineri, 26 noiembrie, oferta de Black Friday este valabilă pentru toți clienții.

Grupul suedez H&M are în portofoliu șapte branduri: H&M, COS & Other Stories, Monki, Weekday, Arket și H&M Home. La nivel global H&M deține aproape 5.000 de magazine - anul trecut anunța închiderea câtorva sute, ca urmare a crizei din industria modei generată de pandemie. Retailerul suedez a deschis primele magazine în România în primăvara anului 2011 și deține o rețea de 56 de magazine la nivel național și un shop online.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  H&M începe campania de Black Friday pe 12 noiembrie pentru toți clienții. Ce produse sunt reduse