Campania de Black Friday a H&M este împărțită în două sesiuni, online și magazinele fizice:
Sesiunea 1. Black Friday H&M - 20% reducere la întreaga achiziție
H&M oferă reduceri de 20% joi, 11 noiembrie, doar pentru membrii Programului de Loialitate, în timp ce vineri, 12 noiembrie și sâmbătă, 13 noiembrie, oferta de Black Friday este valabilă pentru toți clienții.
Sesiunea 2. Black Friday H&M - 20% reducere la întreaga achiziție
H&M oferă reduceri de 20% joi, 25 noiembrie, doar pentru membrii Programului de Loialitate, iar vineri, 26 noiembrie, oferta de Black Friday este valabilă pentru toți clienții.
Grupul suedez H&M are în portofoliu șapte branduri: H&M, COS & Other Stories, Monki, Weekday, Arket și H&M Home. La nivel global H&M deține aproape 5.000 de magazine - anul trecut anunța închiderea câtorva sute, ca urmare a crizei din industria modei generată de pandemie. Retailerul suedez a deschis primele magazine în România în primăvara anului 2011 și deține o rețea de 56 de magazine la nivel național și un shop online.