Lectură de 2 minute

22 Mai 2020 - Știri și Noutăți

Grupul suedez H&M aduce în România alte branduri: COS, Weekday, Monki, &Other Stories și Arket sunt disponibile ONLINE

Andra Imbrea

Grupul suedez de modă Hennes & Mauritz (H&M), unul dintre cei mai mari retaileri de fashion din lume, anunță că lansează operațiunile online în România pentru alte branduri pe care le deține. Este vorba despre COS, Weekday, Monki, &Other Stories și Arket, COS fiind disponibil din 2016 în România, dar doar în retailul fizic. 

 

H&M a luat decizia de a lansa operațiunile online ale brandurilor COS, Weekday, Monki, &Other Stories și Arke pe mai multe piețe: Estonia, Letonia, Lituania, Luxembourg, Croația, Grecia, Bulgaria, Cipru și România. 

În România, suedezii erau prezenți cu brandul lor cel mai cunoscut - H&M- atât în mediul online, cât și offline, și cu brandul COS din 2016 când a deschis primul magazin, pe Calea Victoriei. COS este un brand premium, ce se adresează unui public cu venituri peste medie, lansat pe piață în 2007 și al doilea cel mai mare brand din portofoliul grupului suedez, după H&M.

În 2019, H&M anunța că va începe să vândă în propriile magazine articolele altor branduri, după ce vânzările din magazine începuseră să scadă. Planul retailerului era atunci să se concentreze pe vânzările online. Anul acesta însă vânzările H&M au suferit un mare declin, odată cu criza generată de coronavirus și închiderea locațiilor fizice, de circa 57% de la debutul pandemiei.

În schimb, vânzările online ale grupului de fashion ar fi crescut cu 32% în perioada martie - mai, ceea ce explică lansarea operațiunilor online pentru alte branduri din portofoliu în mai mai multe piețe. 

Citeste si:
Adidas a pierdut aproape 400 milioane de dolari în trimestrul doi, deși vânzările online s-au dublat

La nivel global H&M deține aproape 5.000 de magazine. Primele magazine H&M din România au fost inaugurate în primavara anului 2011. Compania H&M (Hennes & Mauritz) a fost înființată în 1947, în Vasterls, Suedia. În România, H&M este liderul pieței de fashion, cu vânzari de peste 1 miliard de lei, o rețea de 56 de magazine si un shop online.

Sursă foto: Shutterstock

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Grupul suedez H&M aduce în România alte branduri: COS, Weekday, Monki, &Other Stories și Arket sunt disponibile ONLINE