Lectură de 2 minute

16 Jul 2021 - Știri și Noutăți

Grupul MOL a inaugurat cel de-al 1.000-lea Fresh Corner din regiunea central-europeană

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

MOL a inaugurat recent cel de-al 1.000-lea Fresh Corner din regiunea central-europeană. Compania a început procesul de transformare a stațiilor sale de servicii acum aproximativ șase ani, implementând conceptul Fresh Corner iar, în prezent, aproape jumătate din totalul stațiilor oferă clienților preparate proaspete și cafea.

În România, una dintre cele mai recent deschise unități se află în județul Ilfov, la Bragadiru, și beneficiază de un concept nou de servire pe piața din România – Fresh Corner Drive Thru.

MOL a vândut anul trecut 46 de milioane de cafele la nivel regional, dintre care peste 6 milioane în Romania. Aproximativ 10 milioane de hot-dog-uri s-au vândut anul trecut.

„După pandemie, ne confruntăm cu provocările viitorului și conform strategiei noastre actualizate pe termen lung, vom continua să transformăm stațiile noastre, pentru a pune la dispoziție unui public cât mai larg oferta complexă a serviciilor MOL”, a declarat Péter Ratatics, vicepreședinte executiv servicii consumatori în cadrul grupului MOL.

În România, sortimentul de cafea preferat de clienții Fresh Corner este cafeaua lungă cu lapte, iar în ce privește produsele de patiserie, croasanții sunt cei mai apreciați, iar segmentul hot-dog se bucură, încă de la lansare, de un trend de consum în creștere.

„Fresh Corner este una dintre cele mai de succes inovații ale Grupului MOL. Popularitatea acestui concept gastro a crescut rapid, în primul rând datorită produselor de calitate. În România, Fresh Corner s-a bucurat de succes încă de la lansarea sa, în iulie 2015. De atunci și până în prezent, au fost vândute peste 37 de milioane de cafele. Planurile de viitor ale MOL în România sunt ambițioase și au în vedere inclusiv dezvoltarea continuă a rețelei Fresh Corner”, a declarat Levente Borviz, head of retail, MOL România.

Grupul MOL este o companie de petrol și gaze internațională, cu sediul central în Budapesta, Ungaria. Are operațiuni în peste 30 de țări, o forță de lucru formată din 26.000 de angajați în întreaga lume şi peste 100 de ani de experiență în industrie. Activitățile de explorare şi producție ale grupului MOL sunt susținute de o experiență de peste 75 de ani în domeniul hidrocarburilor. În prezent, activitățile de producție se desfășoară în 9 țări, iar cele de explorare în 14 țări. Grupul MOL controlează trei rafinării şi două unități petrochimice la nivelul managementului integrat al lanțului de aprovizionare în Ungaria, Slovacia şi Croația. Compania are, de asemenea, o rețea de aproape 2000 de stații de servicii în 9 țări din Europa Centrală şi de Sud-Est, dintre care 243 în România.

Citeste si:
Aproape 20.000 de români au vizitat CoffeEast. Când va avea loc următoarea ediție a festivalului regional de cafea
Aproape 20.000 de români au vizitat CoffeEast. Când va avea loc următoarea ediție a festivalului regional de cafea
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Grupul MOL a inaugurat cel de-al 1.000-lea Fresh Corner din regiunea central-europeană