Lectură de 2 minute

01 Nov 2021 - Știri și Noutăți

Grupul Hornbach, profit în creștere în perioada martie-august. Vânzările și veniturile se mențin la niveluri record

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Grupul Hornbach și-a menținut trendul de creștere a profitului în prima jumătate a anului 2021/2022 (de la 1 martie la 31 august 2021) și a obținut o cotă de piață suplimentară în țările în care operează. Vânzările consolidate din primele șase luni au crescut cu 5,1%, la 3,2 miliarde de euro, potrivit unui comunicat de presă.

„Rezultatele obținute în prima jumătate de an arată clar cum consumatorii sunt încă foarte atrași de ideea de a-și înfrumuseța locuințele și de a le transforma într-un loc sigur. Cererea clienților pentru produse de construcții și bricolaj se menține ridicată în lunile de vară, deși vremea a fost extrem de instabilă și clienții și-au reluat călătoriile mult mai mult. Vânzările au crescut cu 5,1% în prima jumătate a anului 2021/22, iar EBIT ajustat a depășit valoarea înregistrată anul anterior“, a declarat Albrecht Hornbach, CEO al Hornbach management AG.

Hornbach Baumarkt AG, cel mai mare subgrup operațional (vânzări de materiale de construcții cu amănuntul) care operează 165 de magazine și magazine online în nouă țări europene, a raportat la 31 august 2021 că vânzările nete au crescut cu 4,6%, la 3,0 miiarde de euro în prima jumătate a anului 2021/22. În al doilea trimestru, au fost deschise noi magazine de materiale de construcții și grădinărit în Trollhättan (Suedia) și Cluj-Napoca (România). Pe o bază comparativă și fără efectul elementelor valutare, magazinele au generat o creștere a vânzărilor de 3,4% în primele șase luni.

Activitatea online în sectorul de bricolaj (vânzare cu amănuntul interconectată - ICR) a crescut vânzările cu 48,4%, la 593 milioane de euro în prima jumătate a anului financiar, și, prin urmare, a reprezentat o cotă de 19,2% din vânzările subgrupului.

Retail jobs

Vânzările nete ale magazinelor de bricolaj și ale magazinelor online Hornbach din Germania au crescut cu 1,5%, la 1,57 miliarde de euro în prima jumătate a perioadei 2021/22. Vânzările comparative din Germania au crescut cu 0,7% pe parcursul aceleiași perioade. Vânzările nete din cele opt țări, cu excepția Germaniei (alte țări europene), au crescut cu 8,2%, la 1,5 miliarde de euro, în prima jumătate a anului 2021/22.

Hornbach deține 161 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit și magazine online, în 9 țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elveția, Suedia, Slovacia și România), dintre care 7 în România (București Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara, Sibiu și Oradea).

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Grupul Hornbach, profit în creștere în perioada martie-august. Vânzările și veniturile se mențin la niveluri record