Puratos, unul dintre cei mai importanți producători globali de materii prime pentru industria de panificaţie, patiserie şi ciocolaterie, susține că investiția a apărut necesară în contextul cererii tot mai mari în ceea ce privește aluatul lichid, comparativ cu produsele pentru brutărie.
"Piața mondială a aluatului lichid cunoaște o creștere puternică ,comparativ cu cea a segmentului de brutărie, care ar trebui să se majoreze cu 4,2% în volum în perioada 2022-2025", a anunțat grupul.
Investiția se ridică la 8 milioane euro și presupune crearea a 8 noi locuri de muncă.
Grupul a inițat deja parteneriate cu producători de făină obținută din culturi de grâu controlate, iar produsele vor putea să fie etichetate ca fiind bio sau cu eticheta Label Rouge, în funcție de cererea clienților.
Despre Puratos
Compania Puratos, fondată în Belgia în 1919, are peste 9.000 de angajaţi în 71 de ţări, deține 63 de unităţi de producţie şi 88 de centre de inovaţie, oferind clienților ingrediente calitative și nutritive adaptate cerințelor locale. Produsele Puratos sunt comercializate în peste 100 de ţări.
În România, Puratos oferă materii prime pentru sectorul alimentar şi servicii specializate clienților săi din sectorul industrial, artizanal și retail printr-o reţea de 10 filiale la nivel național şi prin cele două centre de inovație, din București și Cluj-Napoca, destinate testării de produse și ingrediente inovatoare.
Compania a fost înființată în anul 1995, în București, având în prezent o unitate de producție în județul Ilfov, cu trei linii distincte (linie de margarină, linie de pudre pentru patiserie şi brutărie, respectiv o linie pentru umpluturi cu fructe, creme pe bază de apă și glazuri) şi 150 de angajaţi.