Modul de funcționare este exact același ca și în cazul celorlalte opțiuni: utilizatorii au la dispoziție o categorie specifică în cadrul aplicației cu diferite magazine, potrivit Just Retail.
Odată selectate hainele și accesoriile, utilizatorul își va primi comanda acasă sau în orice altă parte a orașului, în decurs de circa 30 de minute.
În această primă fază de lansare s-au alăturat, printre alți retaileri, Valentina Garí, Aristocrazy, Apodemia, Tipi Tent, Singularu, Silbon, Etam, Pompeii Brand, Apodemia, Naïve, Ramsos, Sohhan, Fernando de Cárcer, MUJI, Lonbali, Sophie & Lucie, Mr Boho și White&One.
Prin lansarea Glovo Fashion dorim să devenim aliatul perfect pentru ca brandurile de modă să ajungă la clienții lor într-un mod agil, confortabil și ușor. Acum, utilizatorii nu mai trebuie să acceseze diferite site-uri de comerț electronic, deoarece pot găsi într-o singură aplicație tot ceea ce au nevoie în viața de zi cu zi. Trăim una dintre marile revoluții digitale din sectorul de retail: noi canale, o mai mare personalizare și timpi de livrare adaptați la nevoile utilizatorilor.
Borja Olazabal, directorul Q-commerce al Glovo Spania
Glovo este o aplicație de livrare din mai multe categorii și una dintre cele mai mari platforme de livrare din lume. Fondată în Barcelona, în 2015, compania operează în Europa de Sud-Vest, Europa de Est și Africa Subsahariană. Cu ajutorul aplicației, utilizatorii pot cumpăra, colecta și trimite oricând orice produs în orașul lor.