În afară de București, orașele cu cei mai mulți clienți care folosesc serviciul cu livrări nelimitate sunt Cluj (12%) și Timișoara (1%).
Două treimi dintre cei care folosesc acest serviciu comandă de la restaurantele partenere Glovo, iar numărul comenzilor reprezentate de cumpărăturile din supermarket este în creștere. Cele mai multe comenzi înregistrate prin Glovo Prime sunt realizate în jurul prânzului, în intervalul 12:00 - 13:00 (circa 20%).
În privința celor mai comandate produse de către utilizatorii Glovo Prime, acestea sunt apa plată Aqua Carpatica la 2 litri, chifla kaiser Lorraine de 60g și McPuișor™.
Valoarea cea mai mare a unei comenzi realizată de către cei care folosesc serviciul Prime este de 3.200 lei și a conținut peste 300 de produse de la Kaufland. Aceasta a fost urmată de o comandă de la Hanul Berarilor, în valoare de 2.300 lei.
Lansat în iunie 2020, Glovo Prime este un serviciu ce oferă utilizatorilor livrări nelimitate, în baza unui abonament lunar de doar 9,99 lei (prima lună este gratuită), disponibil în cele 42 de orașe din țară în care compania operează. În plus, utilizatorii Glovo Prime beneficiază de promoții exclusive, pe tot parcursul anului. Abonamentul se aplică comenzilor minime de 45 lei pentru restaurantele și magazinele partenere, precum și cumpărăturilor în valoare de cel puțin 65 lei de la supermarket.
Glovo Prime nu acoperă livrările comenzilor efectuate în secțiunea “Orice” sau “Curier express”, iar valabilitatea sa este lunară și începe din momentul efectuării plății aferente lunii respective, până în aceeași zi din luna următoare, exclusiv, abonamentul prelungindu-se automat.
Glovo operează pe piața din România de peste trei ani, timp în care peste 70 de milioane de produse au fost livrate de către aproximativ 28.000 de curieri înscriși în București și provincie.
Magazinele nu vor fi închise în weekenduri. Marcel Ciolacu: Nu mai suntem în pandemie
Glovo este o aplicație de livrare din mai multe categorii și una dintre cele mai mari platforme de livrare din lume. Fondată în Barcelona, în 2015, compania operează în Europa de Sud-Vest, Europa de Est și Africa Subsahariană. Cu ajutorul aplicației, utilizatorii pot cumpăra, colecta și trimite oricând orice produs în orașul lor.