Lectură de 2 minute

16 Aug 2018 - Știri și Noutăți

Gerovital isi mentine pozitia de lider de piata cosmeticelor antirid

Abonează-te pe  

Farmec, cel mai important producator roman de cosmetice, anunta ca brandul Gerovital isi mentine pozitia de lider de piata pe segmentul produselor antirid. Fiolele cu Acid Hialuronic 5% Gerovital H3 Evolution ocupa prima pozitie in categoria personalizata a produselor pentru ingrijirea fetei, segmentul antirid, detinand o cota de piata valorica de 13.6%, conform datelor Nielsen.

Intreaga gama anti-age Gerovital H3 Evolution, creata pe baza acidului hialuronic pur si lipozomal, a inregistrat in primul semestru al anului 2018 vanzari in crestere cu peste 10% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Claudia Palacian, Manager de Produs Farmec a declarat: „Inca de la lansarea sa pe piata, in anul 2010, gama Gerovital H3 Evolution a inregistrat rezultate deosebite, fiind dezvoltata in mod frecvent cu noi produse de maxima performanta si eficienta. Cresterea de peste 10% a vanzarilor gamei, din prima jumatate a acestui an, a fost stimulata atat de orientarea romanilor catre produse calitative, avansate din punct de vedere efecte si beneficii, cat si de eficienta produselor din gama. Astfel, Gerovital H3 Evolution ramane gama de produse cu cea mai mare concentratie de acid hialuronic din portofoliul companiei, iar Fiolele cu Acid Hialuronic Gerovital H3 Evolution sunt primele produse cu concentratie ridicata de 5% de acid hialuronic aparute in Romania. Datorita complexitatii lor de actiune, acestea sunt utilizate cu preponderenta de catre romance in tratamente intensive anti-age si de regenerare a dermei. Si pentru perioada urmatoare avem in vedere dezvoltarea gamei cu noi produse inovatoare, recunoscute pentru puternicele efecte antirid”.

Printre cele mai cautate produse din gama Farmec antirid se numara:

  • fiolele cu Acid Hialuronic Gerovital H3 Evolution
  • Apa micelara cu Acid Hialuronic
  • Serul cu Acid Hialuronic, concentratie 6%
  • Crema antirid cu Acid Hialuronic, concentratie 3%

Cele 14 produse din gama se adreseaza femeilor cu varsta cuprinsa intre 30-45 de ani si pot fi folosite pentru orice tip de ten.

*- “Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru categoriile produselor pentru ingrijirea fetei, segmentul ANTIRID pe piata din Romania, valoare vanzari pentru ultimele 12 luni (perioade cumulate Iulie 2017 - Iunie 2018). (Copyright © 2018, The Nielsen Company.)”
**- “Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru categoriile produselor pentru ingrijirea fetei, segmentul ANTIRID pe piata din Romania, valoare vanzari pentru ultimele 12 luni (perioade cumulate Iulie 2017 - Iunie 2018). (Copyright © 2018, The Nielsen Company.)”

Citeste si:
Mircea Turdean, Farmec: Plănuim să deschidem magazine stradale în zone ușor accesibile consumatorilor
Mircea Turdean, Farmec: Plănuim să deschidem magazine stradale în zone ușor accesibile consumatorilor
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Gerovital isi mentine pozitia de lider de piata cosmeticelor antirid