Lidl vine in intampinarea nevoilor specifice ale tinerilor parinti cu produse care imbina calitatea foarte buna cu pretul accesibil.
Lupilu este marca proprie Lidl deja populara in randul clientilor. Din ianuarie retailerul extinde aceasta gama pentru a raspunde unui numar si mai mare de necesitati cu care se confrunta parintii:
- scutece disponibile in marimi adaptate varstei copilului
- bavete de unica folosinta
- servetele umede
- dischete sanitare
- betisoare sanitare pentru igiena
- cearsafuri absorbante
In ceea ce priveste alimentatia Lupilu ofera o serie de optiuni bio:
- iaurturi si piureuri din combinatii de fructe sau fructe si cereale
- meniuri ce imbina legume, paste si carne
Cand vine vorba de ingrijirea celor mici, este nevoie de produse special concepute pentru pielea lor sensibila si mult mai expusa la iritatii. Se poate alege dintre:
- gel de dus cu extract de masline si agenti de curatare fara sapun
- spuma de baie
- samponul si uleiul de corp cu extract de musetel,
- buretele de baie pentru copii si crema pentru fata si corp care previne si amelioreaza iritatiile sunt gata sa-i protejeze si sa-i rasfete pe micuti.
Saptamanal se vor face oferte si surprize. In aceasta saptamana clientii vor gasi in magazine articole si accesorii precum:
- body-uri si costumase
- lenjerii de pat
- perne si paturi pentru bebelusi
- aparat pentru monitorizarea bebelusului
- sterilizator de biberoane
- jucarii si carti pentru copii mici
- articole vestimentare pentru gravide.
Campania ia startul cu o noua platforma online, creata special pentru a raspunde la intrebarile pe care orice parinte la inceput de drum si le pune.
Pe platforma „Familia suntem noi!”, parintii vor gasi recomandari de la un specialist in alimentatia bebelusului, precum si recomandari utile pentru sanatatea si ingrijirea celui mic, idei originale pentru cadouri, activitati distractive si calatorii cu noul membru al familiei.