Lectură de 3 minute

01 Aug 2023 - Știri și Noutăți

Fuzetea semnează un parteneriat cu Tripadvisor și lansează noi arome zero zahăr

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Fuzetea, brandul de ceai rece din portofoliul Coca-Cola, anunță un parteneriat global cu platforma de călătoriiTripadvisor, pentru a oferi o fuziune de experiențe de călătorie contrastante. De asemenea, brandul sărbătorește lansarea unei noi arome zero zahăr: Fuzetea Ceai Negru, Pepene și Mentă.

Sursa foto: Fuzetea/ Facebook

Fuzetea, împreună cu Tripadvisor, își dorește să redefinească noțiunea de călătorii prin intermediul unor “Itinerare Made of Fusion” bazate pe experiențe unice de vacanță, care îi încurajează pe pasionații de călătorii să exploreze, să se descopere și, nu în ultimul rând, să se exprime.

De la vestigiile istorice ale unor frumoase clădiri din centrul Bucureștiului, la plimbări pe străduțe ascunse, dar pline de povești nebănuite, sau chiar vizite în locuri la care nu te-ai fi așteptat niciodată să te surprindă, noile „Itinerare Made of Fusion” oferă o fuziune de experiențe contrastante, care te poartă într-o călătorie metaforică prin timp, istorie și lumi complet diferite.

Noi arome Fuzetea

În completarea contrastelor spectaculoase ce definesc brandul Fuzetea, acesta lansează o nouă aromă delicioasă: ediția limitată Fuzetea Ceai Negru, Pepene și Mentă zero zahăr.

Chiar dacă obiectivele turistice rămân în continuare o atracție populară în rândul pasionaților de călătorii, utilizatorii Tripadvisor sunt din ce în ce mai interesați de activitățile în natură. Același lucru se aplică și pentru călătorii care plănuiesc să viziteze România: activitățile outdoor reprezintă cel mai important criteriu în alegerea destinației (21%), în timp ce pe locul doi se află obiectivele turistice (19%).

Noua campanie Fuzetea include și o amplă promoție națională ce se va derula începând cu luna iulie până pe 10 septembrie 2023. În cadrul acestei promoții, consumatorii pot câștiga numeroase premii, de la coduri de reducere garantate ce pot fi utilizate pe platforma Viator pentru viitoare călătorii, până la kit-uri de călătorie și excursii all inclusive. De altfel, marele premiu constă într-o excursie într-unul dintre orașe emblematice ale lumii (în una dintre destinațiile pre-stabilite), cu toate costurile asigurate, de la transport, cazare, mese și până la activități neașteptate. Câștigătorii se vor putea bucura astfel de experiențe variate și vor putea experimenta o fuziune fantastică de contraste, totul all inclusive.

Coca-Cola este o companie pentru toți, care oferă produse în peste 200 de țări și teritorii. Din categoriile de apă, băuturi pentru sportivi, cafea și ceaiuri, oferă brandurile Dasani, smartwater, vitaminwater, Topo Chico, Powerade, Costa, Georgia, Gold Peak, Honest și Ayakata iar pe segmentele de băuturi nutriționale, sucuri, lapte și băuturi pe bază de plante, oferă, printre altele, brandurile Minute Maid, Simply, innocent, Del Valle, fairlife și AdeZ. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.

Călătorii din întreaga lume folosesc site-ul și aplicația Tripadvisor pentru a descoperi unde să stea, ce să facă și unde să mănânce, pe baza îndrumărilor celor care au mai fost acolo. Cu peste 1 miliard de recenzii și opinii pentru aproape 8 milioane de companii, călătorii apelează la Tripadvisor pentru a găsi oferte de cazare, pentru a rezerva experiențe, pentru a rezerva mese la restaurante și pentru a descoperi locuri minunate din apropiere. Fiind o companie de îndrumare turistică disponibilă în 43 de piețe și 22 de limbi, Tripadvisor facilitează planificarea, indiferent de tipul călătoriei. Filialele Tripadvisor, Inc. (Nasdaq: TRIP), dețin și operează un portofoliu de branduri media de călătorie și businesses-uri, care operează pe diferite site-uri web și aplicații.

Citeste si:
Start-up-ul grecesc Keyvoto, care vrea să fie ”Facebook-ul” retailerilor, intră în România
Start-up-ul grecesc Keyvoto, care vrea să fie ”Facebook-ul” retailerilor, intră în România

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Fuzetea semnează un parteneriat cu Tripadvisor și lansează noi arome zero zahăr