Call-ul de proiecte se adresează asociațiilor nonguvernamentale din România care pot propune proiecte aliniate la misiunea Fundației, respectiv favorizarea accesului la o alimentație sănătoasă și dezvoltarea legăturilor sociale, prioritar pentru persoanele defavorizate.
Sunt eligibile doar acele proiecte care favorizează dobândirea de cunoștințe și educația cu privire la o alimentație sănătoasă și echilibrată, dezvoltarea legăturilor sociale, precum și cele care sensibilizează și previn riscurile privind subnutriția.
Proiectul trebuie să fie gata până la 31 ianuarie
Proiectul va fi întocmit și prezentat de reprezentantul unui ONG, al unei universități sau școli până la data de 31 ianuarie 2022. În anumite cazuri, proiectul propus poate fi susținut și acompaniat în implementare prin intermediul Programului de Sustenabilitate Personală, de către angajații Auchan Retail România, indiferent de funcție și de statut.
Criterii de eligibilitate
De asemenea, proiectele încrise trebuie să:
-
dea dovadă de originalitate și inovație;
-
se adreseze prioritar categoriilor defavorizate;
-
fie cofinanțate, susținute și cuantificabile;
-
asocieze pe termen lung și în mod concret, colaboratorii și beneficiarii.
Citeste si:Auchan atacă creșterea prețurilor cu un nou tip de magazin: retailerul a inaugurat hipermarketul ATAC Hiper Discount
Evaluarea se va baza pe criterii cantitative și calitative, care demonstrează relevanța proiectului și beneficiile pe care le poate aduce consolidarea sau extinderea acestuia, anunță Auchan.
Cuantumul total destinat finanțării proiectelor este de până la 100.000 euro. Valoarea grantului va fi adaptată la dimensiunea proiectului. Proiectele câștigătoare vor fi anunțate pe 31 martie 2022.
Angajații Auchan Retail România vor fi implicați în alegerea proiectelor propuse spre finanțare, dar și al proiectului care va reprezenta ulterior România la selecția internațională pentru primirea unui grant suplimentar. Proiectele pot fi înscrise online pe www.romania.auchan.ro.
Fundația Auchan promovează accesul la hrană bună și sănătoasă ca o prioritate pentru cei care au nevoie, cu tot ceea ce presupune acest lucru - plăcerea de a mânca bun și sănătos, păstrarea identității și a tradițiilor culinare, interacțiunea socială și importanța nutriției.
Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o rețea de 106 magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 92 în stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan.